Nissan spustil svou první globální kampaň. Multimediální projekt s názvem WHAT IF_ (Co kdyby_) je zaměřený na významná mezinárodní letiště a na online prostředí. Jeho tváří se stal nejrychlejší muž světa Usain Bolt. Kampaň navazuje na projekt Nissan Power 88. Tyto aktivity mají posílit postavení značky na nových trzích a informovat o inovacích z dílen Nissanu.
Globální stránka značky na síti Facebook odhaluje vazbu mezi vozem Nissan GT-R a Usainem Boltem a k tomu přidává i další informace. To vše se bude šířit prostřednictvím inovační distribuční technologie na Facebooku.
Reklama s Usainem Boltem se současně objevila na 13 letištích: Tokio (Narita), Ósaka (Kansai), Hongkong, Soul, Kuala Lumpur, New York (JFK), Miami, Los Angeles, Chicago, Londýn (Heathrow), Frankfurt, Řím a Johannesburg.
Rychlost ho přitahuje
Spojení mezi Usainem Boltem a automobilkou Nissan vzniklo podle tiskové zprávy zcela přirozeně. Bolt je majitelem vozu Nissan GT-R již od roku 2009.
„Prohlížel jsem internet a narazil na Nissan GT-R. A automobilová média o něm tvrdila, že je to nejlepší auto, které kdy bylo vyrobené," říká Bolt, „Nissan GT-R je skvělý vůz a dokonale mi vyhovuje. Mám na něm rád úplně všechno. Rád ho řídím a cítím se absolutně bezpečně, což je pro mě to nejdůležitější."
Trojnásobný olympijský vítěz a mnohanásobný držitel světových rekordů Usain Bolt dokázal zaběhnout stometrovou trať za 9,58 s. Za volantem vozu Nissan GT-R dokáže zrychlit z 0 na 100 km/h za 3,8 s. Rychlost tohoto muže zkrátka přitahuje.
--------------------------------------------------------------------------------
Prodej aut Nissan GT-R.