Rodina Octavií se rozrůstá. Přijíždí terénní Scout a tři varianty sportovního RS

Martin Frei Martin Frei
7. 7. 2020 9:15
Se zpožděním, které si vynutila jarní karanténa, odhalila Škoda další varianty Octavie a řadu dosud skrytých technických detailů. Navzdory zachování stejné platformy se pod kabátem skrývá široká škála nových řešení, většina z nich směřuje ke snížení spotřeby paliva a emisní.
Foto: Škoda Auto

Vnitřní boční airbag

Vůbec poprvé se v některém modelu Škody objevuje airbag mezi předními opěradly. Brání zranění řidiče při boční nárazu zprava a také kolizi řidiče se spolujezdcem. O myšlence vnitřního airbagu se mluví už dlouho, řešení je však náročné na zajištění prostoru pro rozvinutí vaku i zajištění funkce při rozdílném nastavení sedadel. Škoda bude společně s Kiou a Hyundaiem mezi prvními značkami, které airbag uvedou do sériového vozu v Evropě. Standardem bude pro varianty RS a Scout, ostatní si připlatí.

 

Právě se děje

Další zprávy