Prodej nových aut v Česku překonal v březnu další rekord. Podívejte se, které modely nejvíc táhnou

Březen byl pro Škodu Kodiaq prvním celým měsícem prodeje. Hned se stala nejoblíbenějším SUV a skočila do první desítky nejprodávanějších modelů.
25. místo Peugeot 2008, 266 registrací v březnu. Malé SUV se po modernizaci stalo nejprodávanějším vozem značky na českém trhu.
24. místo Dacia Dokker, 273 registrací. Kde jsou ty doby, kdy se osobním verzím malých dodávek říkalo "třída Berlingo". V současnosti mezi těmito praktickými a cenově dostupnými vozy suverénně dominuje její nejlevnější představitel.
23. místo Hyundai i20, 274 registrací. Hyundai preferuje především prodej aut vyráběných v Česku, což není případ malého hatchbacku i20 dováženého z Turecka. I proto je jeho pozice v TOP 25 relativním úspěchem, i když v minulé generaci občas tento model šlapal na paty i Škodě Fabia.
22. místo Renault Clio, 294 registrací. Malé Clio v Česku boduje i díky tomu, že nabízí také verzi kombi. V březnu šlo o nejprodávanější renault na českém trhu. Zobrazit 25 fotografií
Foto: Jiří Kaloč
Ondřej Běhal
5. 4. 2017 16:10
Počet registrací nových aut na českém trhu dosáhl v březnu rekordního měsíčního počtu 26 786 kusů. Dosud se nejvíce vozidel prodalo loni v červnu - 25 714 kusů. Meziroční nárůst registrací překonal 17 procent. Růst tentokrát netáhla Škoda Auto, která si proti loňskému březnu polepšila jen o necelá dvě procenta. Mnohem více se dařilo všem jejím pronásledovatelům. Ze značek TOP 10 si nejvíce polepšil druhý Volkswagen (o 41 %), ještě více se dařilo menším značkám jako jsou Jaguar (+140 %) nebo Subaru (+92 %). Horší měsíc má za sebou Audi (-21 %). Rekord padl i po prvním čtvrtletí, v němž se zaregistrovalo o 14 procent více aut než loni. V galerii najdete auta, která Češi nejvíce vyhledávají.

Kompletní žebříček nejčastěji registrovaných modelů na českém trhu si můžete prohlédnout zde. V odkazu najdete i redukované pořadí bez aut, která ve skutečnosti nekončí na českém trhu, ale po registraci u nás putují do dalších zemí, což je kvůli nižší cenové hladině v Česku běžná praxe mnoha importérů.

 

Právě se děje

Další zprávy