I do dalších vozů, které má v nabídce tuzemské zastoupení značky Peugeot, se dostává technologie e-HDi.
Například Peugeot Partner Tepee s novým motorem 1.6 e-HDi FAP 92 k se v emisích CO2 stává referencí ve své třídě
Modely řady Peugeot jsou nyní nabízeny s novou verzí motoru e-HDi vybavenou inovovaným systémem Stop & Start poslední generace.
125 g/km CO2 v kombinovaném provozu je nový rekord v segmentu odvozených osobních verzí.
Vůz má i aerodynamické úpravy. Jedná se například o uzávěru sání vzduchu na přední masce, deflektory pod podvozkem, křídlo na zadním víku a úsporné pneumatiky s velmi nízkým valivým odporem.
Osobní verze Partner e-HDi je vybavená převodovkou 2-Tronic. Ovládání je nové. Klasická páka je nahrazena otočným ovladačem zakomponovaným do palubní desky a páčkami pod volantem. Středová konzola, na které byla umístěna řadicí páka, je zrušena, a cestující uprostřed má daleko více místa a pohodlí.
Nové motory e-HDi jsou na trh uvedeny od července 2011.
Technologie e-HDI se dostává nyní také do vozů Peugeot 3008 a 5008.
Modek 5008 1.6 e-HDi FAP 112 k 2-Tronic má nyní emise 127 g CO2/km v kombinovaném provozu a 3008 dokonce 122 gramů.