Dva roky poté, co francouzská automobilka Peugeot vrátila do hry značku GTI na modelu 208, začne nyní s tímto označením nabízet i větší vůz 308.
Podle zveřejněných údajů budou k dispozici dvě verze. Slabší s výkonem 250 koní, silnější s 270.
Akcelerace na stokilometrovou rychlost trvá slabší variantě automobilu 6,2 sekundy, silnější přesně šest sekund. Relativně malý rozdíl je i v disciplíně 0 - 1000 metrů. Kilometrovou vzdálenost urazí slabší verze za 25,6 sekundy, silnější z tohoto času ubere tři desetiny sekundy.
Maximální rychlost je u obou typů omezena na tradičních 250 kilometrů v hodině.
Oproti běžné "rodinné třistaosmičce" mají GTI upravený podvozek. Jednak se nachází níže nad vozovkou, jednak mají tužší zadní ramena, tužší tlumiče a samozřejmě větší brzdy. Jejich kotouče vpředu mají průměr 380 milimetrů, vzadu pak 268 milimetrů. U silnější verze je do převodovky zabudován diferenciál s omezeným prokluzem Torsen.
Silnější verze má vpředu skořepinová sedadla potažená kůží a v interiéru se bude mimo jiné nacházet i tlačítko Sport, po němž se upraví reakce motoru na sešlápnutí plynového pedálu, zesílí se zvuk motoru ve výfuku a rovněž se změní barva podsvícení ukazatelů přístrojů z bílé na červenou. Řidič navíc získá i další údaje o aktuálním přetížení, či tlaku v turbodmychadle.
Pro model bude Peugeot nabízet i speciální barvy, a dokonce i dvoubarevně (černo-červeně) lakovanou karosérii.
Ceny zatím automobilka nezveřejnila.