Opel má dobrý konec roku. Získal i Claudii Schiffer

Radek Pecák Radek Pecák
24. 12. 2013 6:39
Opelu se začíná blýskat na lepší časy.
Foto: opel

Po letech nejistoty se letos konečně zdá, že situace v německé automobilce Opel se opět obrací k lepšímu. Již v květnu vedení koncernu General Motors, pod který Opel patří, konstatovalo, že ekonomická situace značky není tak špatná. Pak se domluvily konkrétní kroky spolupráce s francouzským koncernem PSA, následovalo oznámení o stažení značky Chevrolet z evropského trhu, čímž Opel získá širší pole působnosti a do sbírky dobrých zpráv jistě patří i oznámení o zahájení spolupráce s německou topmodelkou Claudií Schiffer.

Claudia Schiffer se objevila na obálkách více než 1000 magazínů a je označována za jednu z nejkrásnějších žen světa. Její schopnost oslovit publikum celého světa jí zajistila mezinárodně úspěšnou kariéru, která trvá už více než 25 let. Je také velvyslankyní UNICEF.

Tato modelka původem z Porýní nyní přijala novou roli - bude „tváří" značky Opel v Evropě. Stává se totiž středobodem nové kampaně ,Je to německéʻ, která bude mít televizní premiéru už v lednu - TV spoty poběží v celé Evropě (s výjimkou Německa a Velké Británie).

V malých příbězích Claudia Schiffer ilustruje koncepci značky Opel „Made in Germany".

Co dokáží Němci...

"Hlavním tématem TV reklamy je jedinečnost modelů Opel, podmíněná německou konstrukční školou - jak ji demonstruje např. model Meriva se svými unikátními protisměrně se otvírajícími dveřmi nebo SUV model Mokka se sofistikovaným pohonem všech kol. Na konci každého spotu Claudia Schiffer rekapituluje: ,Je to německéʻ," informuje Opel v tiskové zprávě.

Tina Müller, členka představenstva automobilky Opel odpovědná za marketing, říká: „Dnes Opel reprezentuje perfekcionistické německé konstrukční umění, emocionální design a vyniká i bezkonkurenčním poměrem ceny a užitné hodnoty. S Claudií Schiffer se nám podařilo získat německou hvězdu světového formátu, která se plně identifikuje s naší značkou."

Claudia Schiffer první reklamní spot pro Opel natáčela v polovině prosince v Barceloně a model Meriva, který v ní účinkuje, se jí, zdá se, zalíbil. "Meriva se svými zadními dveřmi, které se otvírají proti směru jízdy, je jedinečná! Je to fantastický automobil pro rodiny, jako je třeba ta moje," svěřila se.

 

Právě se děje

Další zprávy