Na jaře 2010 oznámily automobilové skupiny Daimler a Renault-Nissan, že hodlají v následujících letech velmi úzce spolupracovat. Jednotlivé firmy si formálně vyměnily menšinové podíly akcií a naplánovaly, jakých oblastí by se měla spolupráce týkat.
Nejnovějším konkrétním výsledkem bude podle francouzského Auto Plus nový malý turbodiesel pro nový Mercedes-Benz třídy A. Motorový blok řady K9K, vyráběný ve španělském Valladolidu, se bude přepravovat do západoněmeckého Rastattu, kde jej osadí vlastním příslušenstvím a dalšími komponenty z dílen Mercedes-Benz.
Motor bude v Mercedesu třídy A dodáván se šestistupňovou převodovkou, bude standardně vybaven systémem stop-start. Malý turbodiesel doplní portfolio čtyřválcových naftových motorů Mercedes-Benz se zdvihovými objemy 1,8 l (80 kW, 100 kW) a 2,2 l (125 kW).
V rámci společných plánů vznikne na technickém základě příštího Renaultu Twingo nová generace Smartu. Připravuje se i nástupce luxusního Renaultu Latitude, který by měl mít techniku Mercedesu. Jistá je také spolupráce na vývoji a výrobě lehkých užitkových automobilů. Mercedes-Benz již oznámil, že nová dodávka ponese jméno Citan.