Oproti kupé nenabízí nový Enyaq RS iV žádné technické změny. To znamená, pohon všech kol se dvěma elektromotory s celkovým nejvyšším výkonem 220 kW. Z 0 na 100 km/h zrychluje za 6,5 vteřiny a maximální rychlost je 180 km/h - o 20 km/h víc než v případě běžných variant elektrické Škody. Oba dva dynamické parametry se přitom od kupé neodlišují. V útrobách je největší momentálně nabízená baterka s využitelnou kapacitou 77 kWh, mladoboleslavská automobilka udává dojezd přes 500 km na jedno nabití. Platí, že nejvyšší nabíjecí výkon je 135 kW.
Sportovní podvozek je vpředu snížený o 15 a vzadu o 10 mm, spolu s dalšími úpravami se tak sportovní Enyaq iV dostal na hodnotu koeficientu odporu vzduchu cx 0,265. RS je možné na první pohled poznat podle standardní podsvícené masky chladiče, černých doplňků karoserie, 20- nebo 21palcových kol s aerodynamickými kryty nebo zeleného laku Mamba. Ten má jen provedení RS.
Kromě tvaru zadní části je tak mezi oběma karoseriemi největší rozdíl uvnitř, kde je u novinky více místa nad hlavou a i kufr mírně povyrostl na 585 až 1710 litrů. V kabině samotné nechybí obložení imitující karbon, sportovní volant nebo sportovní sedačky. Ty jsou čalouněné mikrovláknem nebo volitelně perforovanou kůží. V prvním případě je prošívání kabiny v limetkové barvě, ve druhém v šedé barvě.
O startu prodeje zatím tisková zpráva mlčí, téměř s jistotou je ale možné napsat, že půjde o druhou nejdražší škodovku v aktuálním portfoliu. Dražší už bude jen Enyaq Coupé RS iV, který startuje na 1 644 900 korunách.