Jan Matoušek
Aktualizováno 10. 1. 2019 14:42
Rok 2018 nebyl pro český automobilový trh kdovíjak úspěšný. Poprvé po pěti letech se meziročně prodalo méně aut, přičemž celková čísla výrazně ovlivnila od září platná norma Euro 6c, která zavedla měření škodlivin prostřednictvím cyklu WLTP. Někteří se na přechod stihli připravit a vydělali na tom, mnoho modelů si ale oproti roku 2017 výrazně pohoršilo. Některým se počet registrací dle statistik Svazu dovozců automobilů (SDA) propadl i o více než polovinu. Na modely, o které nebyl loni zájem, se podívejte do následující galerie.
Seat Toledo: -51 %
Španělský liftback, příbuzný Škody Rapid, produkovaný v Mladé Boleslavi, letos nejspíše skončí bez nástupce. Poslední rok ve výrobě pak na českém trhu znamenal pád prodejů o 51,38 procenta na celkem 212 kusů. Jaký Seat Toledo je zjistíte tady.