Mercedes-Benz třídy C (W205) pokračuje v zavedené řadě mírným přepracováním designu. K zásadním změnám však došlo v interiéru, kde Mercedes nabídne novou středovou konzoli s volně situovaným velkým centrálním displejem. Ten je ovládán pomocí touchpadu vyvinutého Mercedesem.
Další novinkou je použití HUD, průhledového displeje, který doplňuje informace z centrálního displeje a promítá je do zorného pole řidiče. Ten data vnímá, jako by se vznášela nad kapotou vozu.Systém informuje o rychlosti jízdy, omezeních rychlosti, pokynech navigační soustavy a adaptivního tempomatu DISTRONIC PLUS. Virtuální obraz průhledového displeje má vysoké rozlišení a řidič si jej může individuálně nastavit podle vlastních preferencí.
Třída C také dostane nejlehčí karoserii ve svém segmentu, rozsáhlou bezpečnostní výbavou a nový komfortní podvozek. Odhlučnění, odlehčení i vyššího komfortu bylo dosaženo hybridní konstrukcí karoserie s prvky z hliníku. Snížení hmotnosti samozřejmě přinese také snížení spotřeby paliva na rekordně nízké hodnoty v segmentu.
Z Viana na třídu V
Mercedes-Benz se chce s novou třídou V dostat na vrchol mezi velkoprostorovými vozy. Nástupce modelu Viano bude kombinovat nabídku místa a všestrannou funkčnost s typickou atmosférou mimořádného komfortu. Třída V zamíří za velkými rodinami, lidmi s aktivním životním stylem a provozovateli osobní dopravy.
Interiér nové třídy V je vybaven velmi kvalitními materiály a navržen ve stylu osobních vozů Mercedes-Benz. Přístrojová deska je rozdělena na dvě části a zdůrazňuje šířku interiéru. Poprvé v této třídě může být horní část přístrojové desky na přání potažená kůží s ozdobným stehováním.
Dojem vysoké kvality je umocněn ovládacími prvky a přístroji z osobních vozů Mercedes-Benz, mezi které patří centrální displej ovládaný touchpadem, kruhové výdechy ventilační soustavy, multifunkční volant s 12 tlačítky a páka voliče DIRECT SELECT, doplněná páčkami na volantu pro manuální řazení samočinné převodovky.
K pohodlnému nakládání a vykládání zavazadel přispívá ve třídě V samostatně otvíratelné zadní okno, zavěšené na horním rámu zadní výklopné stěny. Okno lze otvírat a zavírat nezávisle na zadní výklopné stěně.