O celých 190 kilogramů, v porovnání s dosavadní generací, bude lehčí nový Jaguar XF. Přestože britsko-indická automobilka stále neoznámila všechna technická data, již nyní je jasné, že auto bude díky masivnímu použití hliníku o citelných 190 kilogramů lehčí než dosud.
Vůz také nyní bude o kousek (přesně o sedm milimetrů) kratší a o tři milimetry nižší. Výrazně se však natáhl rozvor. Díky přidání 51 milimetrů materiálu mezi nápravy má mít podle tiskové zprávy nový Jaguar XF bezkonkurenční místo pro nohy cestujících ve druhé řadě. Rozvor nyní činí 2690 milimetrů.
Pod kapotu se mají dostat čtyři dieselové agregáty s výkony od 163 až po 300 koňských sil.
Zážehové motory pak nabídnou ještě větší potenciál. Nabídka začíná na dvoulitrovém čtyřválci s výkonem 240 koní a pokračuje přeplňovanými šestiválci ze sportovního vozu F-Type.
Slabší nabídne řidiči až 340 koní, silnější přidává ještě dalších 40. O výbavě automobilka ještě mnoho neříká, snad jen tolik, že XF bude prvním jaguarem se světlomety, které jsou kompletně sestavené z LED diod.
Začátek prodejů je naplánován na podzim letošního roku. Časem se objeví i verze s pohonem všech kol.