Petr Šikl
25. 7. 2018 6:15
Toužíte po dostatečném prostoru, minimu potíží, atraktivním vzhledu a ještě k tomu nechcete příliš utrácet? Ač se to nezdá, dnes recenzovaná „empévéčka“ ze země galského kohouta mohou za předpokladu dobře zvolené pohonné jednotky a správně vybraného kusu fungovat bez větších potíží.
Vitrína a megavitrína
Kabina Picassa je extrémně vzdušná. Díky bohatému prosklení a čelnímu oknu zasahujícímu hluboko do střechy se dostává fantastického výhledu z vozu, na straně druhé si ovšem můžete připadat jako ve vitríně. Netradičně pojatá palubní deska přináší horší ergonomii a zvyknout si je potřeba na enormní množství tlačítek na volantu či na středovém panelu. V praxi se jedná téměř o padesát různých ovladačů.
Ani scénic není na tom s počtem prosklených ploch špatně, přesto na exhibicionismus citroëna nemá. Pro řadu motoristů má scénic útulnější konvenčněji pojatou kabinu. Zvyknout si je potřeba na umístění přístrojů uprostřed palubní desky a poněkud titěrná tlačítka autorádia a klimatizace.