Zejména pod kapotou a ve výbavě vozu se odehrály změny při modernizaci modelu C4, automobilu, kterým Citroën konkuruje například Volkswagenu Golf či Škodě Rapid.
Značka také odtajnila nové ceny tohoto vozu. S novým základním benzinovým motorem, který při zdvihovém objemu válců disponuje velice solidním výkonem 110 koňských sil (81 kW), bude auto nabízeno za částku 349 900 korun.
Všechny verze s výjimkou té základní, kde příď zůstala zcela beze změny, dostanou nově světlomety pro denní svícení složené z LED diod. Změnily se také zadní skupinové svítilny.
V interiéru byla přepracována středová konzola, na které může být i sedmipalcový dotykový displej.
Hlavním bonusem pro zákazníky mají být moderní motory s vyššími výkony a nižší spotřebou. Zmíněný základní benzinový motor má být schopen v kombinovaném režimu jet sto kilometrů se spotřebou 4,7 litru, nejúspornější verze turbodieselu 1,6 e-HDI se spokojí s 3,6 litru nafty.
Objednat lze i hlídání mrtvého úhlu
Ve výbavě se nyní může objevit i systém bezklíčkového odemykání a startování, asistent pro rozjezdy ve svahu a systém sledování mrtvého úhlu.
Základní výbava je ale logicky chudší. Zahrnuje šest airbagů, tempomat s omezovačem rychlosti, centrální zamykání s dálkovým ovládáním, elektricky ovládaná přední okna a zrcátka a manuální klimatizaci. Například rádio a kola z lehkých slitin jsou za příplatek.
Citroën nyní do C4 nabízí i takzvaný Connect Box, díky němuž má řidič k dispozici v případě nouze nebo havárie asistenční volání umožňující dispečerovi okamžitou lokalizaci vozu.
Značka také při faceliftu začala nabízet nové čalounění interiéru a dvě nové barvy lakování karosérie.
V České republice je model C4 úspěšný. Dosud se jich na území republiky prodalo 12 000 kusů.