Mladoboleslavská Škoda musí sice v některých provozech omezovat výrobu komponentů, zejména motorů a převodovek určených k dodávkám do závodů Volkswagen v Jižní Americe, ale o hotová auta, která sjíždějí z výrobních linek v tuzemských továrnách značky, je stále větší zájem. Sdružení automobilového průmyslu ČR vydalo statistiku za prvních devět měsíců letošního roku, z níž vyplývá, že v republice se ve srovnání se stejným obdobím loňska vyrobilo o 92 000 více osobních aut. V přepočtu na procenta jde o nárůst výroby více než 11 procent.
Škoda letos vyrobila v Mladé Boleslavi, Vrchlabí a Kvasinách již přes půl milionu vozů, což je o téměř 90 000 kusů více než vloni. Také Hyundai v Nošovicích zaznamenal nárůst produkce o třicet tisíc kusů, propad (necelých třicet tisíc kusů) měla pouze kolínská továrna TPCA. Škoda a Hyundai rostly prakticky stejným tempem o více než 21 procent v porovnání s loňskými čísly. Celkem se letos v ČR vyrobilo již 895 000 aut, je tedy naprosto zřejmé, že do konce roku padne loňský rekord, kdy se konečně automobilová produkce přehoupla přes milion kusů. To předpokládá i prezident Sdružení automobilového průmyslu Martin Jahn, který řekl: "Meziroční nárůsty výroby a odbytu svědčí o dobré kondici českého automobilového průmyslu a je reálný předpoklad, že souhrnné výsledky za rok 2011 překonají rekordní výrobu z minulého roku," dodal Jahn. Je navíc předpoklad, že letošní čísla nebudou rekordní na nějak dlouhou dobu. Škoda totiž příští rok navýší výrobní kapacitu v Mladé Boleslavi, kde začne vyrábět model Rapid a později i novou generaci Octavie, připravuje se i rozšíření linek v Kvasinách, kde je v současné době enormní zájem zejména o vůz Yeti. Také Hyundai Nošovice po náběhu výroby nové generace vozu i30 zřejmě příští rok již dosáhne plánované kapacity roční výroby 300 000 aut.