Inside Sport – Ve stínu čerstvých debat, kdy hvězdy NHL opustí česká kluziště, se hokejové extralize podařilo sehnat náhradu za jiný nepříjemný výpadek.
Marketingový partner hokejové extraligy, společnost BPA, totiž překvapivě brzo zalepí mnohamilionovou díru v rozpočtu, kterou způsobila roztržka a následný odchod jednoho z hlavních partnerů českého hokeje, budějovického Budvaru.
Podle informací Insideru jedná BPA s Plzeňským Prazdrojem a pivovarem Heineken o tom, aby nahradily Budvar. Zdroj blízký jednáním prozradil, že se do hry sám přihlásil ještě třetí nejmenovaný pivovar.
„Nemohu vaše informace komentovat, protože žádná jednání nejsou dosud uzavřena,“ řekla Jana Obermajerová, šéfka agentury BPA.
Podle toho, co je o jednání Insideru známo, má být smlouva (nebo minimálně dohoda o ní) s novým partnerem uzavřena ještě v říjnu.
O extraligu nejžíznivěji usiluje Plzeňský Prazdroj. Miliony by ale do českého hokeje mohla pumpovat také nizozemská značka, která je dlouhá léta úzce spojená s fotbalovou Ligou mistrů a paradoxně stála u zrodu problému mezi BPA a Budvarem.
Budvaru se totiž nelíbilo, že se v Brně od začátku sezony na udělenou výjimku točí Starobrno, které patří do portfolia společnosti Heineken. Proto s poukazem na porušování smlouvy, které uznala i BPA, přerušil letitou spolupráci.
„Prodávání našeho piva během hokejových utkání je pro nás klíčové a žádná jiná reklamní aktivita pro nás nemá srovnatelnou hodnotu,“ napsal Budvar v oznámení o ukončení spolupráce a potvrdil tak, že nepřistupuje na nabídnuté jiné protiplnění, jako to třeba je v případě pražské O2 areny, kde také neteče Budvar, nýbrž Staropramen.
Vedle Brna a Prahy se nyní jiná piva čepují ještě v Plzni a Ostravě. Na těchto výjimkách ale nic nezmění ani příchod nového pivního sponzora hokejistů, ať už to bude Prazdroj, Heineken, či zatím nejmenovaný třetí zájemce.