Komerční článek - Toto je reklamní sdělení. Aktuálně.cz není jeho autorem a neovlivňuje jeho obsah

Známe TOP dárky i pro manažery, a také co dostanete na Vánoce od firmy

17. 10. 2019 16:24
Vánoce jsou příležitost poděkovat si vzájemně za spolupráci mezi firmami a jejich zástupci. Poděkování, pozornosti a dárky si předávají lidé často. I obchodní zástupci, nákupčí a referenti si mezi sebou obdarují maličkostí. Jak vystoupit z řady a dát tu správnou pozornost? Který dárek udělá radost a je používán další měsíce nebo i roky? Máme informace, co je „in“ pro rok 2019.
Moderní batoh proti krádeži
Moderní batoh proti krádeži | Foto: Societé

Mezi kvalitní reklamní vánoční pozornosti rozhodně patří reklamní cukrovinky v mnoha originálních provedeních. Reklamní cukrovinky jsou bonbóny, bonboniéry, žvýkačky, čokolády či lízátka, které je možné potisknout logem firmy ale i osobním poděkováním. Tak vytvoříte atraktivní pozornost nebo dárek, který nezapadne.

Dárky, které jsou letos hit.

Foto: Societé

Hitem letošních vánoc jsou personalizované dárky
Tiskové technologie posouvají reklamní předměty a dárky do nové dimenze, kterou je personalizace. Většina lidí, se cítí být výjimečná. Když reklamním dárkem, pozorností, tuto výjimečnost zdůrazníme, tak zanecháme dokonalý dojem a dlouhodobý intenzivní zážitek.
Příklad: Obchodní partner obdrží hezky zabalený dárek se sportovními motivy a osobním věnováním na obalu. Po rozbalení dárku bude na dárku věnování: Sportovci Jirkovi a logo/brand. Lze očekávat, že Jiří si bude dárek včetně pocitů, které prožíval při rozbalení, pamatovat ještě hodně dlouho. Dárek bude používat nebo si ho vystaví. Vždy, když ho uvidí, tak se mu připomenou krásné a pozitivní emoce, které zažil. Určitě bude si bude pamatovat, kdo mu ten dárek dal. Dáváme pozitivní emoce!

Moderní batoh proti krádeži
Brand a značka je důležitá i v reklamním sortimentu. Značkové dárky a pozornosti umocňují důraz na kvalitu, kterou darující věnuje výběru dárků a pozorností. Značkové výrobky určené pro reklamní účely jsou připravené na branding a tak je možné je snadno opatřit logem nebo jinak. Není nutné hledat specifické způsoby, jak výrobek brandovat.
Hitem letošních vánoce je značkový batoh proti krádeži. Jedná se o výrobek, který není určen jen pro mladé, ale pro všechny, kteří žijí aktivně a ocení pocit bezpečí.
Batoh je možné brandovat několika způsoby. K dispozici je několik velikostí batohu.

Foto: Societé

Barvy až oči přecházejí
Žijeme ve světě, který je hodně vizuální, a lidé vše vnímají především očima.
Kvalitní provedení reklamních předmětů spolu s pěkným barevným konceptem může dárku nebo pozornosti dodat na zajímavosti. V našem sortimentu máme velmi hezké a kvalitní produkty, které svým barevným provedením zdůrazní logo a celkový brand firmy.
Předměty je možné různě kombinovat a díky široké paletě barev dosáhnout efektu překvapení a pěkného vizuálního efektu. Provedení reklamních předmětů je velmi kvalitní s důrazem na příjemný pocit a praktičnost při jejich používání.
Pro kombinaci barev a vybraných reklamních předmětů záleží především na fantazii a představách zákazníka. Pokud má zákazník již konkrétní představu o příjemcích dárků.

 

Právě se děje

Další zprávy