reklama
 
 

Tádžické úřady odebraly akreditaci šesti redaktorům RFE/RL kvůli informaci o prezidentově dceři

28. 11. 2016 19:56
Tádžické ministerstvo zahraničí odebralo akreditaci šesti redaktorům rozhlasové stanice Rádio Svobodná Evropa / Rádio Svoboda (RFE/RL) působícím v zemi. Oznámila to středoasijská tisková agentura CA-news. Důvodem byla podle agentury informace o dceři autokratického tádžického prezidenta Imomaliho Rachmona. Tádžická redakce RFE/RL v pátek vysílala zprávu o prezidentově dceři Ruchšoně Rachmonové a jejím jmenování do vysoké funkce na ministerstvu zahraničí. Redakce RFE/RL potvrdila, že informaci o Rachmonové získala z oficiálních zdrojů, takže důvod odebrání akreditace není jasný. Ministerstvo zahraničí konflikt nekomentovalo.

autor: ČTK | 28. 11. 2016 19:56

    Pokračujte dál

    Hlavní zprávy

    reklama
    reklama
    reklama
    reklama
    reklama
    reklama