Egyptské úřady zablokovaly web Reportérů bez hranic, důvod neuvedly

ČTK ČTK
Aktualizováno 17. 8. 2017 20:48
Egypt zablokoval webové stránky mezinárodní organizace hájící svobodu tisku Reportéři bez hranic (RSF) a arabské stránky německého zpravodajského serveru Deutsche Welle (DW). Úřady svůj krok zatím nezdůvodnily. S odkazem na na prohlášení RSF o tom informovala agentura AP. Reportéři bez hranic uvedli, že jejich egyptské webové stránky jsou blokované od 14. srpna. Požádali egyptské úřady o vysvětlení, kterého se jim však nedostalo. Mluvčí DW uvedl, že jejich web nefunguje od začátku tohoto týdne. Od května bylo podle egyptské organizace hájící lidská práva zablokováno nejméně 135 webových stránek, na kterých se objevila kritika na adresu egyptské vlády.
Ilustrační foto.
Ilustrační foto. | Foto: Thinkstock
 

Právě se děje

Aktualizováno před 1 hodinou

Porota shledala expolicistu Chauvina vinným ve všech třech bodech žaloby v případě vraždy a zabití Afroameričana Floyda. Verdikt přečetl soudce

Floyd zemřel loni v květnu poté, co mu běloch Chauvin devět a půl minuty klečel na krku, i když si Floyd stěžoval, že nemůže dýchat. Případ vyvolal celosvětové protesty proti rasismu, násilí a debatu o rasismu a postupech policie v USA.

Zdroj: ČTK
před 2 hodinami

Ukrajinský prezident Zelenskyj vyzval ruského prezidenta Putina, aby přijel na východní Ukrajinu a projednal s ním snížení napětí

Zdroj: ČTK
Další zprávy