Skupina Ogilvy koupila internetovou agenturu Advertures

alt
14. 7. 2008 17:26
Chtějí lepší služby pro společné klienty
Peníze. Ilustrační foto
Peníze. Ilustrační foto | Foto: Aktuálně.cz

Praha - Agentura Advertures, která se věnuje internetovému marketingu, se stala součástí skupiny Ogilvy & Mather.

Firmy to oznámily v tiskové zprávě, kupní cenu za většinový podíl ale nezveřejnily. Agentura teď bude vystupovat pod názvem Mather Advertures.

Mezi klienty Advertures patří například Click4Sky, Nokia, SUN Microsystems či Vodafone. Pro Ministerstvo zahraničních věcí, pak vytvořila portál czech.cz.

Společnost měla loni tržby 1,5 milionu eur (dnešním kurzem necelých 35 milionů korun). Vznikla v roce 2001, dnes pro ni pracuje 28 lidí. 

"Spojením s agenturami ze skupin Ogilvy & Mather chceme pro naše společné klienty dosáhnout skutečně komplexní nabídky řešení marketingových kampaní propojením všech forem reklamní komunikace - od klasické reklamy až po inovativní kampaně na internetu," uvedl ředitel Advertures Petr Hameister.

Agentury skupiny Ogilvy & Mather patří firmě WPP. Ta vlastní i další známé komunikační firmy a celkem pro ni pracuje 110 tisíc lidí ve více než stovce zemí.

 

Právě se děje

Další zprávy