Komerční článek - Toto je reklamní sdělení. Aktuálně.cz není jeho autorem a neovlivňuje jeho obsah

Program Retail Summitu 2019 otevírá témata budoucnosti

22. 1. 2019 10:15
Retail Summit 2019, který se uskuteční v Praze 4. – 6. 2. 2019, se věnuje jak „věčným“ otázkám úspěšného obchodování, tak řadě nových témat, která se na našem trhu stávají aktuálními právě nyní a budou utvářet budoucí podobu trhu. Jde například o prosazení principů udržitelnosti, rozvoj nové mega-kategorie smart home, využívání digitálních technologií nejen v internetovém obchodě, ale i v kamenných prodejnách či posun e-Commerce od spíše taktických přístupů ke skutečně strategickému řízení.
Foto: Komerční sdělení

Jubilejní 25. ročník Retail Summitu, největší odborné a společenské události našeho obchodního trhu je věnován tématu zákaznického zážitku. Do diskuse o tom, jak se posunout od negativních či neutrálních zkušeností ke skutečně pozitivnímu zážitku, se zapojí 130 špičkových osobností. Program Retail Summitu 2019 se samozřejmě nemůže vyhnout "věčným" tématům úspěšného obchodování, která jsou a navždy budou aktuální - zejména pak vztahům s klíčovými partnery retailerů jako jsou zákazníci, dodavatelé, spolupracovníci a vláda. V hlavním programu Summitu a ve 13 paralelních odborných sekcích však letos najdeme rekordní počet vystoupení, věnovaných novým tématům, nabývajícím na významu právě nyní.

Jednou z velkých otázek, kterou bude Retail Summit 2019 řešit, je udržitelnost.  V tuto chvíli je již zjevné, že nejde jen o módní výstřelek ekologických hipsterů, ale o trend, na který je třeba se podívat detailněji a diskutovat jej v souvislostech. O přínosech tohoto postoje na Retail Summitu 2019 promluví zástupci řady firem, mimo jiné Ahold Delhaize, L'Oréal, METRO Cash & Carry, IKEA, The Brambles Company či Tierra Verde.

Foto: Komerční sdělení

Program letošního Summitu rovněž otevře systematickou diskusi o nové mega-kategorii, o smart home. Zboží a služby sloužící vytvoření a provozu nového typu domova, odpovídajícího digitálnímu věku, patří mezi nejzajímavější položky z přihrádky "rozvojové příležitosti". O tom, jak tuto šanci uchopit, promluví zástupci významných výrobců, retaileři i dodavatelé služeb - konkrétně E.ON Energie, IKEA, Jablotron, Mall Group či Insight Home.

Retail Summit se po celou svoji historii intenzivně věnuje novým technologiím, podporujícím vyšší efektivnost obchodního provozu a lepší obsluhu zákazníků. Letošní program je v tomto směru doslova nabitý. Jde zejména o programové bloky, věnované uplatnění technologií pro tvorbu kvalitativně lepšího zákaznického zážitku a pro efektivní logistiku. Program zahrnuje i detailní diskusi o tom, jak naplno využít digitální nástroje v kamenných prodejnách a jak organizovat celkovou digitální transformaci obchodních firem. Je potěšitelné, že zazní řada konkrétních příkladů úspěšné implementace technologií, které představí firmy jako Alza, COOP, Feedo, Footshop, Hervis, Lidl, Makro, Shell, Sportisimo či Teta Drogerie.   

V neposlední řadě přináší Retail Summit programové bloky, které se zaměří na otázky strategie e-Commerce. Na rozdíl od řady specializovaných konferencí, věnovaných spíše technickým detailům, jsou v programu akcentována zásadní témata, jako je konzistentní komunikace se zákazníky v omnichannel prostředí nebo přechod od zaměření na pouhou uživatelskou zkušenost (UX) ke skutečně ucelenému zákaznickému zážitku (CX). Ten se často vytváří zcela mimo vlastní e-shop, zejména při dodávce zboží a při poprodejním servisu, což vyvolává potřebu rozšíření klíčových kompetencí internetových hráčů.  Se svými zkušenostmi vystoupí jak přední reprezentanti e-Commerce (Alza, Amazon, Feedo, Kytary.cz, Pilulka.cz, Seznam či rohlik.cz), tak renomovaní experti (viz například Acomware, GfK či Shopsys).

Základní fakta o Retail Summitu 2019

Tuto významnou odbornou a společenskou událost připravují Svaz obchodu a cestovního ruchu ČR, Vysoká škola ekonomická v Praze a společnost Blue Events. Podpořilo ji řada partnerů, největší podporu poskytly společnosti Kofola, Mastercard, Plzeňský Prazdroj, SAP/Mibcon a TCC.  Úplný přehled partnerů je ZDE.

Podrobný program a online registrace jsou na webu výročního Retail Summitu. Zvýhodněné ceny jsou k dispozici při společné registraci firemního týmu a/nebo pro členy SOCR ČR.  

Kontakt: Barbora Krásná, Blue Events

 

Právě se děje

před 1 hodinou

Ve velkém procesu v Salvadoru odsoudili 373 členů známého gangu

Salvadorský soud dnes poslal do vězení 373 členů nechvalně proslulé zločinecké organizace Mara Salvatrucha. Výše trestů se různí, některé jsou v délce až 74 let. Podle agentury AP o tom informovala tisková služba příslušného soudu v hlavním městě San Salvadoru.

Během procesu se podle soudních dokumentů mimo jiné potvrdila tajná jednání mezi kriminálními skupinami a politiky ohledně podpory ve volbách v roce 2014. Potvrdily to předložené důkazy ve formě videozáznamů, fotografií a přepisů zachycených telefonních rozhovorů.

Předsedající soudce Godofredo Salazar v této souvislosti kritizoval prokurátory, že nevznesli obžalobu vůči politikům jak z levicové Fronty národního osvobození Farabunda Martího (FMLN), tak z pravicového Nacionalistického republikánského spojenectví (ARENA).

Zdroj: ČTK
před 4 hodinami

Před pěti lety z bankomatu v Mělníku zmizelo šest milionů korun, policie nyní obvinila dva muže

Policie zadržela dva muže, kteří jsou podezřelí z toho, že před pěti lety vykradli bankomat v Mělníku. Podle kriminalistů z něho odnesli šest milionů korun. Hrozí jim pět až 12 let vězení.

"Pracovali v bezpečnostní agentuře, která poskytuje služby v převozu peněz a provozuje bezpečnostní systémy. Měli tak detailní znalosti o chodu společnosti, znali způsob manipulace s kazetami na bankovky a jejich doplňování do bankomatů," uvedla mluvčí.

Policisté oba, čtyřicetiletého a čtyřiačtyřicetiletého muže, zadrželi 4. prosince. Obvinili je z vloupání.

Zdroj: ČTK
Další zprávy