reklama
obchodní řetězec
Řetězec Iceland v Česku zavírá prodejny a ruší e-shop. Změna strategie, říká firma
Uzavírání poboček a konec e-shopu vyvolal spekulace ohledně odchodu Icelandu z českého trhu, společnost to ale zatím nepotvrdila.
Přehled
V Česku opět vypukl spor o "neférové marže". Data nastiňují, kdo zvedá ceny nejvíce
Zemědělci, potravináři, řetězce. Podívejte se, jak se vlastně obchodní marže počítá a kdo si z ní ukrajuje nejvíc.
Lidé zkouší obelstít samoobslužné pokladny řadou triků. Pronesli i elektrokolo
Samoobslužných pokladen v Česku stále přibývá, velcí prodejci hlásí, že je používá v průměru čtvrtina až polovina zákazníků.
Vegani vítáni. Žebříček seřadil řetězce dle vstřícnosti k vyznavačům rostlinné stravy
Projekt Rostlinně ohodnotil sedm českých řetězců a rozhodl, které z nich jsou se svou nabídkou ty "nejzelenější".
Ruský diskont Mere vstoupil do Česka. Nízká cena láká, původ nevadí, míní experti
Díky pověstnému důrazu Čechů na cenu může ruský diskont v tuzemsku uspět. Uškodit mu dle expertů nemusí ani ruský původ.
Coop zpřístupní svůj obchod i po zavíračce. Lidé v něm nakoupí s bankovní identitou
Řetězec Coop se inspiroval ve Skandinávii. Mimo otevírací dobu bude k dispozici celý obchod, uzavřené budou jen pulty s lahůdkami či uzeninami.
Před čtvrt stoletím otevřel první hypermarket v Česku. Nabídl na 60 tisíc položek
Prohlédnout si
16 fotografií
Na on-line prodej naskočil další řetězec. Penny rozváží nákupy zatím jen v Plzni
Řetězec rozváží nákupy prostřednictvím společnosti DoDo.
Čtyři procenta k platu. Řetězec Albert od ledna přidá prodavačům
Zvýší se platy pokladních, prodavačů, pekařů, skladníků nebo zelinářů. Navýšení je na základě kolektivního vyjednávání.
Billa příští rok naskočí do on-line prodeje potravin. Plánuje dohnat konkurenci
Letos už začaly vlastní e-shop testovat prodejny Albert, on-line prodej rozšířila také síť obchodů Žabka, která spadá pod Tesco.
Dezinformátoři zacílili na obchody. Falšují zákazy a radí, "jak nebýt ovcí s rouškou"
Policie upozorňuje, že za některé doporučované postupy, jak "nebýt ovce s rouškou", hrozí v Česku i tisícové pokuty.
Řetězce se chlubí dalším navyšováním mezd. Konkrétní platy prodavačů však často tají
Většina obchodních řetězců přidala procenta na platech svým lidem i letos, konkrétní částky ale často tají, ukázala anketa Aktuálně.cz mezi prodejci.
Do obchodů radši co nejméně. Ostražitost lidem zůstala i po rozvolnění, ukazují čísla
Zákazníci stále přicházejí do obchodů méně často a dělají větší nákupy. Vysokou míru obliby si i přes útlum pandemie drží nákupy na internetu.
Na on-line nakupování naskakují další řetězce. Po Albertu novou službu testuje Žabka
Do 30 minut u vás doma. Internetové služby postupně rozvíjejí i obchodníci, kteří svůj byznys před pandemií zakládali čistě na kamenných pobočkách.
Aplikace prodejních řetězců kralují Česku. Dlouho vedoucí Lidl nyní střídá Můj Albert
Aplikace obchodních řetězců se v Česku těší velké oblibě, připomínají experti. Pro Čechy představují moderní verzi letáků.
Rozvoz potravin táhne, vlastní e-shop testuje už i Albert. Zatím jen v Brně a omezeně
On-line nakupování přes mobilní aplikaci zatím testuje jen okolo 1500 zákazníků.
Kaufland dorovnává konkurenci: Méně než 25 tisíc už brzy nikdo na výplatnici nenajde
Kaufland se přidává ke konkurenci, která v řadě případů navyšovala mzdy se začátkem letošního roku.
Tesco pokračuje v rozprodávání obchodních center v Česku. Zbaví se i centrály v Edenu
Do zvláštních společností nyní Tesco plánuje vyčlenit dalších pět obchodních center včetně centrály v pražském Edenu.
Odměny v "první linii" pandemie: Zdravotníci desetitisíce, prodavači pár tisíc korun
Právě prodavači třeba spolu s učiteli se v koronakrizi dostali "do první linie" a pomyslně se zařadili vedle rizikové profese, jako jsou zdravotníci.
Zásoby kávy, alkoholu, kondomů a těhotenských testů. Jak se nakupuje během lockdownu
Pandemie překopala trendy u konzumace kávy. A nejen té. Tržby z nákupu kondomů rostly o pětinu, za těhotenské testy Češi utratili o 21 procent více.
Předchozí
3
Pokračovat
reklama
Nejnovější zprávy do e-mailu
Přihlášením k newsletteru beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle
Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů
, a souhlasím se
Všeobecnými obchodními podmínkami
vydavatelství Economia, a.s.
reklama
reklama