German coach a candidate for Czech national team job

Václav Rojík
25. 6. 2008 7:00
Toppmöller admits he was contacted by Czech reps
Many agree that Czech team did not performed well in Euro 2008
Many agree that Czech team did not performed well in Euro 2008 | Foto: Tomáš Adamec, Aktuálně.cz

Berlin - Czechs should come to terms with the possibility of having a foreign coach training the Czech national football team.

German coach Klaus Toppmöller has recently admitted he was contacted by the Czech team management about the coaching position.

According to on-line Kicker football magazine, he is the most likely candidate to the place of the outgoing national team coach, Karel Brückner.

"Yes, I have been contacted," said 56-year-old coach to Sport-Informations-Dients agency.

"But I would like to avoid further speculation," added the experienced football strategist who managed to push his Leverkusen team into the UEFA Champions League finals.

Nevertheless, the Czech national team is not the only one who is interested in hiring the German coach. Ghana´s football union has expressed an interest in Toppmöller as well.

"They have gotten in touch with me, but nothing specific has been set," said the coach who previously trained Georgia's team.

After the Czech national team ended their run at the European Championship prematurely, the Football Federation of the Czech Republic (ČMFS) contacted German football union Sports Director Matthias Sammer who turned down the offer to coach the Czech team.

Read more: Czechs kicked out of Euro 2008 in a shocker

The names of possible candidates were announced by ČMFS Tuesday. They include Jozef Chovanec, current director of legendary Prague footbal team Sparta, Petr Rada and Brasilian coach Carlos Albert Torres.

The offer was already refused by Ivan Hašek who is a coach of a football team from Dubai as well as by Prague's Slavia coach Karel Jarolím. The new coach will not be decided until mid-July.

 

 

Právě se děje

před 12 minutami

Pošta plánuje na víkend odstávku, uzavře všechny pobočky

Všechny pobočky České pošty budou od pátečního večera do pondělí zavřené. Důvodem je plánovaná provozní údržba datových center společnosti. Odstávka se bude týkat jak poboček České pošty, tak Balíkoven Partner. Ty nebudou v době odstávky vydávat zásilky. Řekl to mluvčí pošty Matyáš Vitík.

Odstávka začne v pátek 18. června v 19:00 a potrvá do nedělních 24:00. V termínu plánované odstávky nebudou dostupné ani webové stránky spravované Českou poštou - www.ceskaposta.cz, www.postaonline.cz, www.postovnimuzeum.cz, www.datoveschranky.info, a všechny aplikace, například Sledování zásilek, Kalkulátor zásilek, Informace o poštách nebo PodaniOnline apod.

V uvedeném termínu nebude možné ani kontaktovat call centrum České pošty. Systém datových schránek bude během odstávky v provozu.

Zdroj: ČTK
před 29 minutami

NATO označilo Čínu na systematickou výzvu, Peking se proti tomu ohradil

Peking v úterý obvinil Severoatlantickou alianci ze zveličování "teorie čínské hrozby" a z "mentality studené války". Čínské velvyslanectví při Evropské unii tak reagovalo na pondělní závěrečné usnesení summitu NATO, které uvádí, že Čína představuje pro alianci "systematické výzvy".

Vedoucí představitelé členských zemí aliance v usnesení konstatovali, že "deklarované ambice a asertivní chování Číny představují systematické výzvy pro mezinárodní řád založený na pravidlech i pro oblasti důležité pro bezpečnost aliance". Poukázali přitom na to, že obavy aliance vzbuzuje sílící jaderný arzenál Pekingu, čínská účast na ruských vojenských cvičeních v euroatlantickém prostoru i šíření dezinformací.

Čínské velvyslanectví v EU se proti tomu v úterý důrazně ohradilo, přičemž obvinilo NATO z projevování "mentality studené války" a ze snahy "uměle vytvářet konfrontace". Podle agentury AFP rovněž uvedlo, že výraz "systematické výzvy" popírá "mírový rozvoj" Číny, která má dvacetkrát méně jaderných hlavic než členské země NATO.

Zdroj: ČTK
Další zprávy