Obrazem: Neuvěřitelný život Tomáše Slavaty. Od outsidera po Ironmana a oceňovaného filantropa

Obrazem: Neuvěřitelný život Tomáše Slavaty. Od outsidera po Ironmana a oceňovaného filantropa
Tomáš Slavata měl velmi složit dětství, rodina prakticky nefungovala. S jednou z mála fotek, co z této doby mám jezdí po přednáškách se školáky. A také se svým velkým životním příběhem.
"Vzepřít se osudu" je jeho životním krédem. Svým příběhem chce dětem ukázat, že i z absolutního dna se dá dostat až na vrchol.
Ačkoliv se o něj rodina nestarala a závodil ve školním oblečení a těžkých botách, nezměrnou dřinou a vůlí dokázal porážet ostatní. Díky tomu si vydobyl respekt u druhých, kteří se mu  před tím posmívali.
Pořádá desítky závodů ročně - v triatlonu, duatlonu, atletice i cyklistice. Jsou pro jakékoliv příchozí dítě a zdarma.
Foto: Archiv Tomáše Slavaty
Domácí Domácí
13. 5. 2017 11:57
Tomáš Slavata (36) razí zásadu že všechno zlé je pro něco dobré. Kdyby prý neprožil krušné dětství bez zájmu matky i okolí, nenašel by v sobě to silné odhodlání vzepřít se osudu a nebyl by úspěšný sportovec ani uznávaný filantrop s mnoha oceněními.
 

Právě se děje

před 8 hodinami

Airbus reorganizuje výrobu, ve Francii závody spojí, v Německu naopak rozdělí

Evropský výrobce letadel Airbus ohlásil největší reorganizaci svých výrobních závodů ve Francii a Německu za více než deset let. Informovala o tom agentura Reuters, podle níž Airbus výrobu uskupí do tří celků. Ve Francii výrobu sloučí, v Německu rozdělí. O provozu ve Španělsku se vede debata.

Ve Francii výrobce letadel spojí výrobu aerostruktur do jednoho subjektu. Závody v Saint-Nazaire a Nantes, kde se montují trupy letounů, se tak sloučí s divizí Stelia s globální působností.

V Německu Airbus rozdělí divizi Premium Aerotec. Část z ní sloučí se závody ve městech Stade a Hamburk, z části vznikne samostatná divize, která se bude zabývat výrobou detailních součástek v omezeném množství.

"Posuzujeme různé vlastnické struktury s cílem najít to nejlepší řešení," uvedl mluvčí společnosti ohledně naposledy zmíněné divize. Ta produkuje jak jednoduché součástky za pár dolarů, tak i ty složitě obráběné, co stojí desítky tisíc dolarů. Spadat by pod ní měla i část továrny v Augsburgu a rumunský závod v Brašově.

Šéf podniku Guillaume Faury před dvěma měsíci označil výrobu aerostruktur, do nichž se řadí i trupy letadel, za hlavní předmět podnikání Airbusu.

Zdroj: ČTK
Další zprávy