reklama
 
 

V moři není voda, sex nás rušil. Perly z reklamací zájezdů

31. 8. 2014
Led ve sklenici vydržel pouze krátkou chvíli, poté bylo nutné jít zpět na bar a doplnit.

Praha – Cestovní kanceláře evidují vedle vážných reklamací i některé kuriózní stížnosti nebo požadavky.

Vybrali jsme několik "perliček" z těch, které letos nebo v předchozích letech poslali klienti cestovních kanceláří či agentur Alexandria, Dovolená.cz, Exim Tours, Invia, LevnéZájezdy.cz a Nev-Dama.

Čeští klienti reklamovali dovolenou v Bulharsku: "Byli jsme naprosto šokováni, kolik je v hotelu kromě Čechů i dalších cizinců, a na pláži bylo dokonce i mnoho Bulharů."

"Dovolená byla moc pěkná, ale do hotelu, kde jsou Češi takto diskriminováni, už víckrát nepojedu. Při odjezdu totiž museli všichni Češi vyklidit pokoj již ve 12 hodin a ještě na to byli upozorněni velkou cedulí na recepci CHECK OUT 12:00.“

"Dovolenou nám kazili naši sousedi. Ač oba věkem přes padesát, oddávali se každou noc pravidelně hlasitému sexu při otevřeném okně. S takovými sousedy třicetiletý člověk na vlastní sex ani nemá chuť, a ztrácí tak radost z dovolené."

"Měli jsme zaplaceny letištní taxy, ale z letiště na hotel jsme jeli autobusem stejně jako ostatní klienti."

"Cestovní kancelář by měla upozornit, že v době odlivu není voda v moři."

Stížnost na dovolenou v Řecku: "Jídlo v hotelu bylo moc řecké, což nám nechutnalo. Od poloviny zájezdu jsme tedy přestali využívat polopenzi a chodili do místního fast foodu. V příloze posíláme účtenky a žádáme jejich proplacení."

Klient: "Dobrý den, prosím, můžete mi e-mailem zaslat nabídku pobytů u moře? Podmínkou je ubytování přímo na pláži s all inclusive a v pokoji s výhledem na Eiffelovu věž."
Operátor: "Velice rádi vám zašleme nabídku all inclusive zájezdů v hotelech přímo na pláži. Bohužel vyhlídku na Eiffelovu věž není možné zajistit, protože se nachází dvě stovky kilometrů od nejbližšího pobřeží."
Klient: "V tom případě se obrátím na konkurenční cestovní kancelář. Věřím, že mému požadavku vyhoví. Známá byla takto ubytovaná v minulém roce a byla velice spokojená.".

Poznámka: Takový hotel existuje v Bulharsku na Zlatých pískách, což zřejmě klient neupřesnil nebo cestovní kancelář nevěděla. Samozřejmě jde ale jen o kopii Eiffelovy věže. Zde je odkaz na webkameru.

"Dobrý den, prosím, můžete nám zajistit odlet i z kteréhokoliv jiného města v Moravskoslezském kraji?"

Klient: "Dobrý den, rádi bychom využili slevu na dítě. Složení osob bude dva dospělí a jedno dítě."
Operátor: "Samozřejmě, a jak staré je vaše dítě?"
Klient: "Je mu 24 let."

"Můžete mi prosím pomoci najít spoj do Osla? Volám, protože nemám e-mail a ani ho neumím používat. Zároveň si nemůžu letenku rezervovat on-line, protože se bojím, abych něco nepopletla. Ještě sice neznám termín, ale potřebuju letět přímo. Bojím se totiž letět s přestupem, protože se nedomluvím. Samozřejmě nechci letět z Vídně, protože nevím, jak bych se tam dostala. Chci tedy lety pouze z Prahy, protože tam snad trefím." (Telefonický dotaz, tazatelka je ročník 1984.)

"Prosím, můžete nám poslat e-mail s pokyny k odletu znovu? Manželka totiž byla minulý týden v zahraničí, proto jí e-mail nemohl přijít."

"Požaduji náhradu za ukradené brýle. Jako důkaz krádeže vám zasílám své fotografie z pobytu. Na první fotografii jsem ještě s brýlemi, na druhé fotce mi již chybí!"

Máte rádi Aktuálně.cz?

Máte rádi Aktuálně.cz?

Hlasujte pro nás v internetové anketě Křišťálová Lupa 2015 v kategorii Zpravodajství. Za každý Váš hlas děkujeme!

HLASOVAT MŮŽETE ZDE >>

"Dobrý den, rád bych objednal pobyt v Thajsku pro dvě osoby, pro manželku rezervujte prosím jen jednosměrnou letenku. Děkuji!"

"Můžete mi prosím sdělit, kolik plechovek piva si můžu vzít s sebou do příručního zavazadla na palubu?"

"Byli jsme na dovolené na začátku sezony. V letovisku byl prazvláštní klid, restaurace, bary i atrakce sice otevřené, ale v nich málo lidí. Stejně tak na pláži. Prostě to nemělo tu správnou atmosféru rušné dovolené."

"V katalogu neuvádíte, na které světové straně bude v Řecku východ slunce.“

Další klient napsal, že když přišel na oběd v plavkách, personál mu řekl, že tam v plavkách být nesmí, a tak si je sundal.

"V den odletu jsme odjížděli z hotelu již v sedm hodin ráno, a nemohli jsme si tak vychutnat palačinky, neboť se připravovaly až v 7:30."

"Led ve sklenici vydržel pouze krátkou chvíli, poté bylo nutné jít zpět na bar a doplnit."

"U pyramid mě obtěžovali místní obyvatelé s prodejem různých věcí a zkazili nám celý výlet. Žádám o vrácení ceny."

"Cesta k pláži sestávala z 20 metrů dlouhého chodníku a pak už jsme se museli brodit pískem až k pláži... žádáme kompenzaci, že chodník nebyl až k moři. Písek byl natolik rozpálený, že se nedalo bosou nohou přejít k moři. Nikdo nás na tuto závažnost neupozornil."

Dalšímu českému turistovi se nelíbilo, že má k dispozici jen dvě ruličky toaletního papíru denně.

"Jídlo nic moc - večeře jsme sice všechny snědli, přesto žádáme, aby nám byly peníze za večeře vráceny v plné výši," požadoval další český turista.

Klient cestovní kanceláře si stěžoval, že měl na pokoji pouhých 16 stupňů Celsia. Jako důkaz přiložil fotografii teploměru, na němž bylo 20 stupňů Celsia.

autor: Ekonomika | 31. 8. 2014

Související

    Hlavní zprávy

    reklama
    reklama
    reklama
    reklama
    reklama
    reklama

    Sponzorované odkazy

    reklama