reklama
 
 

Pan Šetřílek, nebo paní Náročná? Podívejte se, jak vás mají otypované banky

Škatulkování Foto: Reuters

Škatulkování

Banky o typologii klientů nerady mluví. Nechtějí vypadat, že klienty nějak "škatulkují". Ovšem právě ty škatulky jim pomáhají přesně nasměrovat nabídku svých produktů. Vědí, komu nabídnout spořicí účet a komu hypotéku.

"U klientů již na úvodní osobní schůzce dokážeme relativně rychle identifikovat, o jaký typ zákazníka se jedná a jaké individuální potřeby má. Zejména u klientů využívajících internetové bankovnictví a on-line produkty a služby pak neustále roste objem dat, které nám umožňují ušít nabídku takříkajíc na míru jejich potřebám," uvádí Filip Hrubý, tiskový mluvčí České spořitelny, která se chlubí už více než 4,6 milionu klientů.

Podle Hrubého se základní bankovní služby "komodizují" a budoucnost banky je ve splynutí osobního poradenství na pobočkách a mobilního on-line poradenství v telefonu. "Z hlediska budoucnosti bank je tak ideální klient racionálního typu, který toto komplexní poradenství ocení," dodává mluvčí.

Takže jaký jste pro vaši banku klient?

Následujících šest typů klientů vybraly samy banky pro hodnocení jejich služeb v rámci účasti v soutěži Hospodářských novin Nejlepší banka 2018.

autor: Kateřina Hovorková | 8. 11. 2018 6:10

reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama