Šéf T-Mobilu: Stávající klient má lepší výhody než nový

kst
11. 6. 2008 12:25
Odpovídal Petr Dvořák, marketingový ředitel T-Mobilu
Foto: T-Mobile

Online - Mobilní operátoři před pár týdny představili letní novinky. V půli června nabídne hlasové služby zájemcům čtvrtý mobilní operátor U:fon. Od začátku června nabízí operátoři slevy při telefonování jak v tuzemsku, tak v roamingu.

Včera představila firma Apple uvedení nového modelu iPhone na evropské trhy. Nejprve se iPhone 3G představí v Německu, Rakousku a Nizozemí, a to 11. července. Čeští zákazníci, stejně jako třeba Chorvati, Poláci či Slováci se podle prohlášení operátora T-Mobile dočkají iPhonu ještě v průběhu tohoto roku.

Mobilní operátoři se prostě předhání, jak přetáhnout co nejvíce klientů na svou stranu. Jedni zvýhodňují ty, co se jim upíší na dva roky, jiní se proti upisování klientů bouří a sjednocují ceny jak pro tarifní zákazníky, tak pro předplacené karty. 

Na českém trhu je v současnosti přes 13 milionů aktivních mobilních čísel, což je více než 126 mobilů na sto obyvatel.

Na vaše dotazy odpovídal šéf marketingu T-Mobile Petr Dvořák.

Odpovězeno: 11. 06. | 11:05Autor: Ota

Otázka: Dobrý den. Jsem věrný zákazník T-mobile, mám ještě simku Paegas. Proč mě, ale neustále T-mobile obtěžuje SMS, ať si stáhnu to, či ono. Nechám to vypnout a za týden chodí SMS znovu. Věrnostní výhody nulové, jedině, když budu každý měsíc dobíjet..Nezaspal T-mobile dobu? Děkuji za odpověď. Hezký den.

Petr Dvořák, T-Mobile: Dobrý den. Děkujeme za věrnost, právě pro vás a podobné zákazníky jsme v únoru spustili vylepšený věrnostní program, který spojuje výhody vámi zmiňovaného a doposud jen pro tarifní zákazníky dostupného. Můžete si tedy vybrat výhodnější volání, nebo sběr bodů, které potom vyměníte za cokoliv. Pokud vás SMS obtěžují, není nic jednoduššího, než zavolat 4603 a požádat o zrušení zasílání.

Odpovězeno: 11. 06. | 11:09Autor: mihal

Otázka: 1) Myslíte si, že 3 plnohodnotní operátoři jsou tržní prostředí? Podle mě jde o učebnicový oligopol.
2) Dojde někdy ke vzniku jednotného telekomunikačního trhu EU? Budu někdy moci využívat služeb například německého či dánského operátora?

Petr Dvořák, T-Mobile: I podle vyjádření ČTÚ je náš mobilní trh dostatečně konkurenční, což je určitě vidět i z aktivit jednotlivých operátorů. Ke vzniku jednotného telekomunikačního trhu pravděpodobně nikdy nedojde, neboť každý trh má svá i technická specifika.

Odpovězeno: 11. 06. | 11:13Autor: pája

Otázka: a ještě jeden dotaz, když je t-mobile globální společnost, proč není schopna mít v rámci roamingu jednotné ceny, nákaldy jsou v rámci Evropy podobné a roamingoví partneři jsou sestry, takže tam žádné vedljší platby nejsou. Není důvod, proč by volání z ČR do GBR nemohlo stát 2,50,- Kč.

Petr Dvořák, T-Mobile: Operátoři v jednotlivých zemích jsou nezávislé právnické osoby a mezi sebou se propojují tržně stanovenými cenami, které jsou stejné pro všechny operátory. Například T-Mobile Německo musí nabídnout stejnou cenu propojení Vodafonu Česko stejně jako T-Mobile ČR. Proto se asi ceny roamingu nedostanou na úplně stejné ceny jako domácí, ale již dnes je možné si zavolat ze zemí, kde je T-Mobile za 4 koruny za minutu a přijmout hovor zdarma (po zaplacení jednorázového poplatku 29 korun).

Odpovězeno: 11. 06. | 11:16Autor: KáPé

Otázka: Vždy jsem měl u TM rád, protože zákaznickou linku, za poslední dobu šla kvalita podle mého dolů. Stává se mi, že minuty bloudím v automatu a když se konečně dostanu na člověka, žádný nebývá k dispozici a vrátí mě zpět. Přitom moje útrata přesahuje 5tis.Dříve jsem šel rovnou na operátora.Proč?

Petr Dvořák, T-Mobile: Tak to by se rozhodně stávat nemělo. Jsem rád, že jste zákaznickou linku vždy oceňoval. Naším cílem je poskytovat právě služby na nejvyšší úrovni. Napište prosím vaše telefonní číslo na [email protected] a celou záležitost prověříme.

Odpovězeno: 11. 06. | 11:16Autor: vojtisek

Otázka: Proc nejsou u tarifu bav se k prikoupeni dalsi balicky volnych minut a/nebo sms. Pokud volam jako student, tak me vikendy moc neberou a treti minuta uz vubec ne.

Petr Dvořák, T-Mobile: K tarifu BAV SE je možné aktivovat všechna zvýhodnění s výjimkou dvou, která jsou určena pro kreditní tarify, takže si určitě vyberete.

Odpovězeno: 11. 06. | 11:17Autor: pája

Otázka: proč je t-mobile c ČR taková svině? mám zkušenost s britským a zdá se, že jsou to dvě úplně odlišné společnosti. kdy se t-mobile v ČR bude chovat ke svým zákazníkům tak, jako se chová v civilizované Evropě?

Petr Dvořák, T-Mobile: Můžete prosím být konkrétnější.

Odpovězeno: 11. 06. | 11:19Autor: Václav VII.J.Potůček

Otázka: Zdravím Vás,kdy přijdete s nějakou úlevou pro seniory a invalidy,už by bylo na čase něco udělat pro třetinu obyvatel nemyslíte?
S úctou a díky za odpověď.

Petr Dvořák, T-Mobile: Pro invalidy nabízíme možnost získání 200 minut a 200 SMS zdarma. Senioři mohou využít například právě spuštěné zvýhodnění T-Mobile Rodina, kde si za paušál mohou neomezeně volat se svými blízkými.

Odpovězeno: 11. 06. | 11:21Autor: Veronika

Otázka: Dobrý den, jsem u T-mobile už asi 6 let, mám Twist kartu, jaké zvýhodnění kromě Twist Bonus ještě přinášíte?

Petr Dvořák, T-Mobile: Viz předchozí odpověď. Navíc ještě můžete využít Twist Maxi, kde při dobití 600 korun získáte lepší sazby na dobu 30 dnů. Neposlední možnost je přejít na paušál.

Odpovězeno: 11. 06. | 11:22Autor: JP

Otázka: Dobrý de, proč T-Mobile přestává občanům ZTP/P poskytovat státní příspěvek 200 Kč na provoz telekomunikačních služeb. Odkazujete se na novelu zák. 127/2005 §43. Vámi nabízená kompenzace 200 volných minut+200 volných SMS je podle mne pouze Váš makr. tah. Ostatní operátoři příspěvek poskytují

Petr Dvořák, T-Mobile: Spolupráce se státem v této oblasti není jednoduchá a proto nabízíme výhody sami. Když si přepočítáte 200 minut a 200 SMS jistě získáte větší hodnotu než 200 korun.

Odpovězeno: 11. 06. | 11:24Autor: Sparťan

Otázka: Dobrý den, jsem klientem T-Mobile už 8 let. mám celkem vyhovující paušál, ale nejvíc mě štvě, že mi nabídnete kreditní kartu jako stálému zákazníkovi a novým dáte fotbalový míč EURA 2008. Proč nemohou dostat balón stávající stálí zákazníci místo nějaký kreditky?

Petr Dvořák, T-Mobile: Balón je k dispozici v Bonus katalogu a můžete si jej pořídit za Bonus body. A díky kartě jich dostatečný počet nasbíráte rychleji :-).

Odpovězeno: 11. 06. | 11:25Autor: Petr

Otázka: Kdybyste radši měli sms zdarma z internetu, ZLATEJ VODAFONE. Měl jsem t mobile před x lety,pak ho zrušil a jsem už asi 5 let zákazníke vodafonu a jsem jím rád.

Petr Dvořák, T-Mobile: Pokud je to jediný důvod, proč jste u Vodafonu, tak se brzy budete moci vrátit k T-Mobile.

Odpovězeno: 11. 06. | 11:27Autor: radmed

Otázka: jsem u T-Mobile více jak osm let a jako věrný zákazník necítím nějaké vyrazné zvýhodnění. Spíše mi připadá že nový klient má lepší výhody. Chci se zeptat proč není sleva na tarifu dle delky. Děkuji

Petr Dvořák, T-Mobile: T-Mobile Bonus program nabízí výhody právě a pouze našim stávajícím zákazníkům. Díky nasbíraným bodům můžete získat výhodnější volání, nebo třeba telefon za korunu. Nový klient rozhodně nemá lepší výhody, než náš věrný zákazník. Tím jsem si jist, protože právě stávající zákazníci jsou středem našeho zájmu.

Odpovězeno: 11. 06. | 11:32Autor: Soňa

Otázka: Dobrý den, mě jako věrného klienta naštvalo,když jste předali mé osobní údaje KB.Kde ve smlouvě se píše, že údaje můžete předávat 3. osobě? Je to nesolidní jednání. Na olomoucku se zhoršil signál, čím to? Děkuji

Petr Dvořák, T-Mobile: Poprvé jsem zjistil, jak funguje bulvár, když jsem se v novinách dočetl ve své citaci, že budeme spouštět iPhone. Teď už je to sice pravda, nicméně s Komerční bankou to pravda není a i zde bohužel zafungoval bulvár. Televize Prima vypustila nehorázné lži, ale my bohužel televizní stanici nevlastníme, takže se moc nemůžeme bránit. Podali jsme na ně žalobu, ale naše soudy nejsou tak rychlé... T-Mobile kreditní karta je naším produktem a posíláme ji zákazníkům my. Nejsme banka, proto jsme si najali dodavatele a tím je Komerční banka. Vztah se zákazníkem považujeme za velmi intimní a vaše data bychom nikomu neprodali! Situaci na Olomoucku prověříme.

Odpovězeno: 11. 06. | 11:35Autor: Emm

Otázka: Dobrý den, nešlo by u paušálů Bav se nastavit zablokování odchozích hovorů a sms po provolání určité částky? Právě z důvodů vyšších účtů jsem vypovídala smlouvu pro dítě.

Petr Dvořák, T-Mobile: Můete si nastavit zasílání informační SMS o stavu účtu (i vašeho dítěte) a pokud se vám útrata již nebude pozdávat, můžete požádat o blokaci na infolince.

Odpovězeno: 11. 06. | 11:36Autor: klient

Otázka: Dobrý den, můžete mi prosím sdělit, proč mě pracovníci T-mobile stále obtěžují s nabídkami tzv. "výhodných" tarifů, když jsem se stávajícím spokojen a pokaždé jim to uvedu? Děkuji za odpověď.

Petr Dvořák, T-Mobile: Je to možná tím, že byste mohl volat optimálně s jiným tarifem. Každopádně, pokud jste spokojen, tak vám děkujeme. Vážíme si toho.

Odpovězeno: 11. 06. | 11:38Autor: JP

Otázka: Ještě dodatek: Nařízení Vlády č. 109/2008 Sb., o podm. poskytování zvl. cen veřejně dostupné telefonní služby, ze dne 10. 3. 2008 /účinnost od 1. 5. 2008 (§2):"Výše cenového zvýhodnění pro osobu se zvl.soc. potřebami se tvoří tak, aby ztráta poskytovatelů zvl. cen činila na tuto osobu nejvýše 200Kč.

Petr Dvořák, T-Mobile: Díky tomu, že jsme se nepřihlásili do výběrového řízení, se na nás toto nevztahuje a můžeme nabídnout i více (200 minut a 200 SMS).

Odpovězeno: 11. 06. | 11:39Autor: Rascal

Otázka: Kdy konečně operátorum dojde že by mohli dávat k paušálu telefon zdarma, nebo za symbolickou cenu jako je to v ostatních státech. Například ve VB.

Petr Dvořák, T-Mobile: I u nás můžete k paušálu získat telefon za 1 Kč, a to již dlouhou dobu.

Odpovězeno: 11. 06. | 11:40Autor: Ondra Vesely

Otázka: dobry den, chci se vas zeptat zda planujete volani za "pausal", rekneme ze budu platit tisic korun mesicne a budu mit moznost neomezeneho volani. diky za odpoved a pekny den

Petr Dvořák, T-Mobile: Právě jsme spustili T-Mobile Rodina, tedy zvýhodnění, kde si za 499 korun vvolá pět lidí navzájem zdarma a bez omezení.

Odpovězeno: 11. 06. | 11:41Autor: marco

Otázka: jak ušetřit za volání z mobilu šéfa T-Mobilu?? uplne normalne, nebudu to platit kdyz je to vas mobil, ne? a nebu mate jiny plan? marco

Petr Dvořák, T-Mobile: To je na mě příliš sofistikovaná otázka. Nebo máte jinou? :-)

Odpovězeno: 11. 06. | 11:43Autor: Asker

Otázka: Dobrý den,
rád bych měl k dispozici slušně rychlý nelimitovaný mobilní internet u svého notebooku za cenu do 450 Kč měsíčně bez dalších poplatků, daní a podmínek koupě produktů. Neplánujete prosím nějaké novinky v sortimentu svých služeb, které by něco podobného nabízely?
Děkuji

Petr Dvořák, T-Mobile: Naše nabídky v oblasti mobilního internetu neustále měníme. naší poslední nabídkou v této oblasti je velmi výhodný notebook společně s připojením. každopádně váš konkrétní požadavek naše nabídka v tuto chvíli neuspokojuje, ale třeba si vyberete i tak.

Odpovězeno: 11. 06. | 11:44Autor: daniela

Otázka: Jak mohu získat více volnych minut za měsíc? měsíční účet se pohybuje kolem 800-1000 Kč.

Petr Dvořák, T-Mobile: Staňte se členem T-Mobile Bonus programu, sbíréjte body a ty si následně můžete vyměnit za volné minuty. Další možnost je zakoupení některého z výhodných balíčků.

Odpovězeno: 11. 06. | 11:46Autor: Michal

Otázka: Občas potkávám prodejce ("naháněče)" TMobilu v průchodech u metra, v Sherwoodském lesíku před hlavním nádražím ... opravdu chce TMobile být firmou která prodává své produkty v prostředí kde se obvykle prodávají lehké děvy a drogy, dva metry od lavičky se spícím bezdomovcem ? Co kultura prodeje ?

Petr Dvořák, T-Mobile: Pravděpodobně se jedná o prodejce našich smluvních dealerů. Jejich nákupní strategie neznám, ale pokud tam vidí potenciál... :-))

Odpovězeno: 11. 06. | 11:49Autor: Gala

Otázka: Na jaře 2006 jsem odešel od O2.Uvěřil jsem nabídce dealera a přešel na paušál T-Mobile za cca 230,- měsíčně (30 minut+100 SMS). Jaké bylo moje překvapení, když po prodloužení za 2.roky, bylo 100 SMS zrušeno a teď je platím! Dobrá kulišárna.Za další dva roky u T-Mobile končím,jsou tu lepší operátoři.

Petr Dvořák, T-Mobile: Zvýhodnění bylo součástí nabídky k přechodu, nicméně určitě i nyní připrodloužení na dva roky jste jistě získal nějakou výhodu. Pokud jste nezískal telefon za zvýhodněnou cenu nebo tarif HIT s o 20 procent nižšími sazbami, tak napiště na [email protected] a celou záležitost prověříme.

Odpovězeno: 11. 06. | 11:50Autor: [email protected]

Otázka: Hezký den,
prosím o vyřešení mé situace.
Vzhledem k jakési prolongo smlouvě /podpis nebyl můj/vznikl dluh,který jsem uhradila. Bulo mně slíbeno, že se s exekutorem domluvíte ,dodnes mám exekuci na platu. prosím o jeho vyřízení

Petr Dvořák, T-Mobile: Napište prosím telefonní číslo na [email protected] a celou záležitost prošetříme.

Odpovězeno: 11. 06. | 11:51Autor: Mirda

Otázka: T-Mobile. Jsem u Vás 12 let, ale teď čekám na vypršení smlouvy a SBOHEM, protože to co se u Vám děje je bordel nad bordel. Operátoři jen lžou a každý na stejnou otázku odpoví něco jiného a jen slibují a slibují. Už by měl vyjít nějaký zákon na ty Vaše lživé sliby a reklamy!!! Zlatý Paegas, fakt :-(

Petr Dvořák, T-Mobile: Můžete prosím konkrétněji popsat svou záležitost. Já pracuji v T-Mobile již od dob Paegasu a rozhodně bych neusínal dobře s pocitem, že je to pořád horší, tak mi dejte vědět.

Odpovězeno: 11. 06. | 11:53Autor: bokule

Otázka: Proč se nepřevádějí neprovolané tarifní minuty do příštího období jako u jiných operátorů?

Petr Dvořák, T-Mobile: Jiní operátoři zase třeba nepřevádějí neomezeně (ne jen jeden měsíc) kredit u kreditních tarifů. Pokud vás tedy nepřevoditelnost minut trápí, doporučuji vám změnit si tarif na kreditní tarif a budeme vám zůstatky převádět neomezeně.

Odpovězeno: 11. 06. | 11:55Autor: onlajnista

Otázka: Kdy jste nahradil GŘ Mahlera a stal jste se šéfem T-Mobilu (viz nadpis článku na www.aktualne.cz)?

Petr Dvořák, T-Mobile: V podtitulku bylo uvedeno, že jsem šéf marketingu. Pan Mahler jistě ještě generálním ředitelem zůstane. :-)

Odpovězeno: 11. 06. | 11:56Autor: Neo

Otázka: Mám iPhona v1, jaký by jste mi doporučil tarif, aby jsem měl neomezený přístup na net. Co nejlevnější a aby se mi nestalo že by jsem něco doplácel navíc.
Díky za odpověď

Petr Dvořák, T-Mobile: Nejlepší bude, když zavoláte na infolinku (4603) a tam se poradíte. Záleží na tom, kolik dat měsíčně přenesete.

Odpovězeno: 11. 06. | 11:57Autor: Radek

Otázka: Dobrý den,
Chtěl bych se Vás pan Nováku zeptat jak intenzivne musíte dělat marketing v tak velké konkurenci ?
Jeste mám takový osobní dotaz ohledně marketingu a to kdo nebo která agentura vám řeší printové kampaně do médií, rád bych Vám zaslal nabídku. Díky Radek Ritzka

Petr Dvořák, T-Mobile: Jmenuji se Dvořák a marketing dělám intenzivně. Kampaně pro nás řeší agentura Saatchi&Saatchi.

Odpovězeno: 11. 06. | 12:01Autor: Tomy

Otázka: Zdravim,chtel bych se zeptat jak nejlevneji volat,mam pausal,ale chtelo by to jeste neco naviic.Volani za co nejmiin do vsech siti...

Petr Dvořák, T-Mobile: Na to se těžko odpovídá, záleží na vašem konkrétním paušálu, útratě a množství minut směřovaných do všech sítí. Obecně si můžete pořídit buď zvýhodňující balíček nebo tarif Mých5 (zvýhodněné volání do všech sítí), nebo pokud máte své blízké v síti T-Mobile, pak zvýhodnění T-Mobile Rodina - volání navzájem mezi pěti čísly bez omezení za 499 korun měsíčně.

Odpovězeno: 11. 06. | 12:04Autor: Tomáš Gottschalk

Otázka: Vaše společnost se chová daleko hůře ke stávajícím zákazníkům než k novým. Mám jeden ze starých tarifů, ale TM mi ho jednostranně změnil - místo 50 volných minut mám pouze 30 a sms mne stojí místo 1 Kč 1,70. Všechny slušné společnosti se snaží udržet si stálé klienty, politiku TM nechápu.

Petr Dvořák, T-Mobile: Určitě se chováme lépe ke stávajícím zákazníkům. Pokud máte pocit, že jste na tom teď hůř se svým tarifem, napište na [email protected] a váš případ prověřím. Staré tarify občas rušíme, nicméně ne jednostranně a ne na úkor zákazníka.

Odpovězeno: 11. 06. | 12:09Autor: IP

Otázka: Vámi vedená firma mi (stejně jako spousta dalších) nabízela společně s komerční bankou kreditní kartu tím způsobem, že mi nejdříve poslala kartu a pin kód a teprve poté se mě zeptala, jestli chci kreditní kartu (zásadně používám debetní - kreditní bych nikdy nechtěl). Pokračování v dalším dotazu ...

Petr Dvořák, T-Mobile: Kreditní karta v této podobě je pro nás nový produkt a i my se s ním učíme. Ne vše je tedy perfektní, jako třeba vámi zmiňovaný PIN kód. Přijměte mojí omluvu za promrhaný čas. Každopádně jsme produkt připravovali v dobré víře, což dokládají i jeho bezkonkurenční paramatry, například nejdelší bezúročné období. Klienti, kteří se kartu rozhodnou využívat, jsou naopak rádi, že mají PIN hned k dispozici. Reakce zákazníků budeme sledovat a produkt vylepšovat.

Odpovězeno: 11. 06. | 12:12Autor: Simča

Otázka: V září mi bude končit smlouva,která byla uzavřena na dva roky,pokud smlouvu znovu prodloužím získám od T-Mobilu ještě výhodnější nabídku za věrnost?Mé faktury jsou v průměrné částce 1400,-,nyní mám paušál 250,-Kč
Děkuji za odpověď!Simča

Petr Dvořák, T-Mobile: Určitě! :-)

Odpovězeno: 11. 06. | 12:16Autor: Dědek

Otázka: jsem Vaším klientem téměř od vzniku mob.služeb, používám službu twist, ale nějaké výhody za celá léta nebyly

Petr Dvořák, T-Mobile: Celá léta nabízíme různé výhody i zákazníků služby Twist. Začínali jsme bonusy na dobíjení a před třemi lety jsme uvedli Twist Bonus, kde všichni zákazníci získávají nejrůznější výhody na volání nebo SMS, každých šest měsíců jiná akce. Stačí se zaregistrovat a výhody jsou vaše.

Bohužel čas na odpovědi vypršel, ale věřím, že prostor pro vaše otázky v budoucnu opět bude. Pokud byste nechtěli čekat, pište nám na [email protected].
Krásný den Petr Dvořák

 

Právě se děje

Další zprávy