Šéf spořitelny jako pankáč. Láká na hudbu i balíček

Ekonomika Petr Kučera Ekonomika, Petr Kučera
5. 9. 2013 18:41
Reklamní video propaguje hudební festival i novou rodinnou nabídku banky.
Foto: You Tube

Praha - Generální ředitel České spořitelny Pavel Kysilka se objevil na videu jako pankáč. Se stejnou parukou se představí také na "bejbypankovém" hudebním festivalu Kefír, jehož generálním partnerem je právě Česká spořitelna.

Ve videu, které je reklamou na festival i na novou nabídku spořitelny, vystupuje vedle Kysilky také postava kašpárka. Mezi hlavní hvězdy sobotní akce totiž patří skupina Kašpárek v rohlíku, jejíž styl "bejbypank" se zaměřuje hlavně na děti.

Pokus o netradiční propagaci nového rodinného balíčku začala Česká spořitelna už v srpnu. Na svém webu i některých pracovních portálech zveřejnila inzerát hledající kandidáta na pozici generálního prezidenta zábavy. Právě postava kašpárka nyní v reklamním spotu přichází do sídla banky a předvádí Kysilkovi své schopnosti.

Na sobotní akci v Třebovli na Kolínsku uvede Kysilka na tiskové konferenci nový marketingový program České spořitelny nazvaný Rodina nás baví, který banka propaguje i televizní kampaní. V zásadě jde o zvýhodněné rodinné účty, včetně nabídky spoření, pojištění, hypotéky či sloučení úvěrů (recenzi této nabídky plánuje online deník Aktuálně.cz na začátek příštího týdne).

 

Právě se děje

Další zprávy