reklama
 
 

S plným tiketem teď můžete vyhrát i auto, láká sportka

19. 5. 2014 11:50
Sazka zavádí doplňkovou loterii pro sázející s plným tiketem, současně ale zdražuje sloupeček na 20 korun.

Praha - Sportka od středy zavede doplňkovou loterii pro sázející s plným tiketem. V každém tahu bude po dobu dvou měsíců losována věcná prémie v podobě automobilu. Zástupci firmy o tom dnes informovali na setkání s novináři. Jde o další změnu vedle dříve oznámeného zdražení vkladu na 20 korun u jednoho sloupečku a plánovaného zvýšení výher v průměru o čtvrtinu.

O věcné prémii rozhodne číslo tiketu, který musí sázející podat ve všech sloupečcích. Firma u této hry spolupracuje se Škodou Auto, a to na základě výběrového řízení; v každém tahu budou vylosovány tři vozy Škoda Yeti. Hra bude trvat do druhého týdne v červenci.

Sto milionářů za rok

Sazka sázková kancelář, která hru provozuje, v těchto dnech zahájila kampaň ke změnám v tuzemsku nejrozšířenější sázkové hře, tedy mimo jiné ke zvýšení vkladů. Chce mimo jiné ve sportce překonat loňský počet 68 nových milionářů, což má umožnit navýšení výher. "My odhadujeme, že v letošním roce jich bude více než 80 a v příštím roce překonáme stovku," řekl mluvčí společnosti Václav Friedmann.

V rámci kampaně se vedle inzerátů v tradičních médiích ve dvacítce měst objeví obří losovací balonky. Firma se zaměří i na mobilní aplikace, pro které připravila novou funkci skenování tiketů. Oslovit mladší lidi má nová komunitní hra Mega v ruce.

Přes sedm tisíc terminálů

Sazka sázková kancelář vznikla koupí loterijního byznysu od společnosti Sazka, která se v roce 2011 dostala do insolvence. Transakce skupiny PPF a KKCG stála 3,8 miliardy korun. KKCG předloni v prosinci za nezveřejněnou částku koupila podíl PPF a stala se jediným vlastníkem společnosti Sazka, sázková kancelář.

Česká loterijní jednička dosáhla předloni zisku před započtením úroků, daní, odpisů a amortizace (EBITDA) 1,3 miliardy korun. Letos plánuje rozšíření terminálů o dalších minimálně 200 na víc než 7000, v příštím roce se firma chce přiblížit 8000 terminálů.

autor: ČTK | 19. 5. 2014 11:50

Související

    Pokračujte dál

    Hlavní zprávy

    reklama
    reklama
    reklama
    reklama
    reklama
    reklama
    reklama