Při odlivu není v moři voda. Perly z reklamací zájezdů

ČTK ČTK
17. 12. 2012 15:49
Seznamte se s nejvtipnějšími reklamacemi zákazníků cestovních kanceláří
ilustrační foto
ilustrační foto | Foto: Reuters

Praha - Pracovníci reklamačních oddělení tuzemských cestovních kanceláří se letos opět nenudili. Klienti je zavalili i řadou kuriózních stížností a požadavků. Stížnosti se různí, jedno mají ale společné: Všichni klienti požadují vrácení peněz.

"Cestovní kancelář by měla upozornit, že v době odlivu není voda v moři," stěžoval si klient CK Exim Tours.

"V katalogu neuvádíte, na které světové straně bude v Řecku východ slunce," napsal jiný klient.

Další stížnost se týkala jídla: "V den odletu jsme odjížděli z hotelu již v sedm hodin ráno, a nemohli jsme si tak vychutnat palačinky, neboť se připravovaly až v 7:30."

Dalšímu českému turistovi se nelíbilo, že má k dispozici jen dvě ruličky toaletního papíru denně.

Občas se blýsknou i zaměstnanci reklamačních oddělení cestovních kanceláří. Klientovi, který si stěžoval, že když odhrnul závěs "ve sprše byla samá, jak já řikam sviňucha, no prostě se to tam pěkně hemžilo", v reklamaci odpověděli: "Co nazýváte sviňuchou Vy, to nevíme, ale český jazyk nazývá sviňuchou obecnou (Phocoena phocoena) druh kytovce, tedy živočicha, jehož výskyt ve Vaší koupelně by byl skutečnou biologickou senzací, jelikož typickým biotopem tohoto savce je moře."

Foto: Karel Toman
Čtěte také:
Dokdy si vybrat zbytek dovolené? Už vám ji neproplatí
Pojištění k ničemu. Kdo pomůže klientům padlé cestovky?

"V Egyptě se očekává smlouvání při nákupu na stáncích, to nám znepříjemnilo pobyt," tvrdil při reklamaci klient cestovní agentury Invia.cz.

Další klient napsal, že když přišel na oběd v plavkách, personál mu řekl, že tam v plavkách být nesmí, a tak si je sundal.

"Led ve sklenici vydržel pouze krátkou chvíli, poté bylo nutné jít zpět na bar a doplnit," zněla jiná výtka.

"U pyramid mě obtěžovali místní obyvatelé s prodejem různých věcí a zkazili nám celý výlet. Žádám o vrácení ceny," požadovala další klientka.

Jeden z účastníků zájezdu zase reklamoval znečištěnou pláž od chaluh a požadoval vrátit částku za zájezd a 50 tisíc za nemajetkovou újmu. Po měsíci poslal zpětvzetí reklamace, kde bylo uvedeno, že jeho stížnost byla motivována "vysokými emocemi umocněnými nezdařenou dovolenou ve svízelné životní situaci - trvale bez zaměstnání, dovolená na půjčku za účelem regenerace sil při hledání východiska z nelehké pozice bez příjmů".

"Cesta k pláži sestávala z 20 metrů dlouhého chodníku, a pak už jsme se museli brodit pískem až k pláži... žádáme kompenzaci, že chodník nebyl až k moři," napsal další klient cestovní kanceláři. "Písek byl natolik rozpálený, že se nedalo bosou nohou přejít k moři. Nikdo nás na tuto závažnost neupozornil," tvrdil další.

"Jídlo nic moc - večeře jsme sice všechny snědli, přesto žádáme, aby nám byly peníze za večeře vráceny v plné výši," požadoval další český turista.

"Prostřený stůl v restauraci jsme si mohli prohlédnout pouze z fotografií nabídky cestovní kanceláře," nelíbilo se klientovi portálu Dovolena.cz.

Klient cestovní kanceláře Nev-Dama si zase stěžoval, že měl na pokoji pouhých 16 stupňů Celsia. Jako důkaz přiložil fotografii teploměru, na němž bylo 20 stupňů Celsia.

 

Právě se děje

Další zprávy