Pokuta za exekuce a zbytečné návštěvy poboček. Anketa hledá absurdní postupy bank

Ekonomika Ekonomika
2. 6. 2021 12:16
Faktury zasílané do zrušeného internetového bankovnictví nebo nutnost zrušit on-line sjednaný produkt osobně na pobočce. Server Bankovní poplatky po 13 ročnících ankety o nejabsurdnější bankovní poplatek letos přichází s anketou další, tentokrát o nejabsurdnější bankovní proces. Lidé v ní mohou hlasovat na webu až do 30. listopadu. Podívejte, jak některé banky umí svým klientům "zpestřit" služby.
Ilustrační foto.
Ilustrační foto. | Foto: Shutterstock

Anket o největší absurdity, ať už v bankovním sektoru, nebo mezi podnikateli, je v Česku hned několik.

Tradici v Česku má anketa Absurdita roku. Tu vybírají drobní živnostníci a je součástí podnikatelských soutěží Vodafone Firma roku a Moneta Živnostník roku, garantem je Hospodářská komora.

Podle organizátorů je smyslem ankety snaha o zlepšení podnikatelského prostředí v Česku. Absurdita roku má za cíl upozornit na zbytečné a často nesmyslné administrativní povinnosti a nařízení, které úřady ukládají podnikatelům. Loni Absurditou roku zvolili podnikatelé tři sazby DPH na pivo.

Server Bankovní poplatky vyhlašuje již od roku 2005 anketu o nejabsurdnější poplatek, která v současnosti probíhá celoročně. Vítězem se loni stal poplatek za autorizační SMS. Druhý v pořadí se umístil poplatek za vedení účtu a na třetím místě poplatek za dotaz úřední osoby.

  • 1. ročník nové ankety o nejabsurdnější bankovní proces, jejímž partnerem se stala Air Bank, na svého vítěze teprve čeká. Lidé mohou na internetu hlasovat od června až do konce listopadu o zarážejících postupech bank a jejich chování vůči klientům.
 

Pokud jste v článku zaznamenali chybu nebo překlep, dejte nám, prosím, vědět prostřednictvím kontaktního formuláře. Děkujeme!

Právě se děje

Další zprávy