Posedlost gruntováním o Vánocích? Jen řeči, ukázaly statistiky, řeší se hlavně jídlo

Iva Špačková Iva Špačková
30. 1. 2019 6:05
Hračky, kosmetika, sladkosti. To jsou jedny z tradičních kategorií, jejichž prodeje před Vánocemi rostou. Jak to je ale s klasickým zbožím, jako jsou prachovky či odstraňovače skvrn, kterých se na ubrusech v období svátků objevuje hodně? Studie společnosti Nielsen ukazuje, že úklid jde v období Vánoc navzdory řečem o gruntování trochu stranou, hlavní je pohoda u stolu plného dobrot.
Foto: Nielsen

Co šlo nejvíc na dračku - pokračování

I druhá atraktivní šestice vánočního zboží ukazuje, že se Češi chtějí o Vánocích rozmazlovat a radost jim tak udělá dobré jídlo a pití.

Mnoho domácností připravuje bramborový salát, do kterého si kupují majonézu, na stole mají rádi sušené ovoce a ořechy a dopřávají si rádi i čokoládu, anebo ji zabalí jako dárek pod stromeček. Z alkoholu je pro Čechy o Vánocích vedle šumivého vína atraktivní také rum.

 

Právě se děje

Další zprávy