Posedlost gruntováním o Vánocích? Jen řeči, ukázaly statistiky, řeší se hlavně jídlo

Iva Špačková Iva Špačková
30. 1. 2019 6:05
Hračky, kosmetika, sladkosti. To jsou jedny z tradičních kategorií, jejichž prodeje před Vánocemi rostou. Jak to je ale s klasickým zbožím, jako jsou prachovky či odstraňovače skvrn, kterých se na ubrusech v období svátků objevuje hodně? Studie společnosti Nielsen ukazuje, že úklid jde v období Vánoc navzdory řečem o gruntování trochu stranou, hlavní je pohoda u stolu plného dobrot.
Foto: Nielsen

Jak si polepšily drogerie

Podobný trend dokazují i drogistické řetězce. Také u nich Češi nechávali od roku 2016 každým rokem více peněz. Kosmetika je přitom zbytnějším zbožím než potraviny.

Výrazný růst o 15 procent mezi roky 2016 a 2017 a téměř desetiprocentní růst mezi roky 2017 a 2018 přitom ukazuje, že Češi o svůj zevnějšek dbají významně více než dříve a jejich životní úroveň v této oblasti se hodně zlepšuje.

 

Právě se děje

Další zprávy