Z nákupu je zážitek, zlepšují se pokladny i parkoviště. Projděte si, jaké novinky zkoušejí řetězce

Iva Špačková Iva Špačková
31. 10. 2017 6:32
Prodejci se snaží vyhovět novým trendům a udělat z nakupování zážitek. Jak se jednotlivé řetězce snaží udržet přízeň zákazníků a přitáhnout nové?
Foto: Albert

Albert

  • Albert začal od ledna vybavovat prodejny novými pokladními systémy a velkými displeji, na nichž kupující sledují markované zboží i aktuální výši účtenky a přitom získávají informace o akcích v obchodě. Nový systém také usnadňuje vážení zboží.
  • Zákazníky lákal také účtenkovou loterií, kterou spustil půl roku před Účtenkovkou pořádanou ministerstvem financí. Do této velikonoční soutěže se zapojilo 200 tisíc lidí, hlavní cenou byly roční nákupy v hodnotě 78 tisíc korun zdarma.
  • Spotřebitelům preferujícím tuzemské výrobky nabízí od června novou značku - Česká chuť, nyní je pod ní zahrnuto zhruba sto výrobků. Toto zboží splňuje všechny požadavky na označení Česká potravina, které definuje zákon.
 

Právě se děje

Další zprávy