Z nákupu je zážitek, zlepšují se pokladny i parkoviště. Projděte si, jaké novinky zkoušejí řetězce

Iva Špačková Iva Špačková
31. 10. 2017 6:32
Prodejci se snaží vyhovět novým trendům a udělat z nakupování zážitek. Jak se jednotlivé řetězce snaží udržet přízeň zákazníků a přitáhnout nové?
Foto: Albert

Albert

  • Albert začal od ledna vybavovat prodejny novými pokladními systémy a velkými displeji, na nichž kupující sledují markované zboží i aktuální výši účtenky a přitom získávají informace o akcích v obchodě. Nový systém také usnadňuje vážení zboží.
  • Zákazníky lákal také účtenkovou loterií, kterou spustil půl roku před Účtenkovkou pořádanou ministerstvem financí. Do této velikonoční soutěže se zapojilo 200 tisíc lidí, hlavní cenou byly roční nákupy v hodnotě 78 tisíc korun zdarma.
  • Spotřebitelům preferujícím tuzemské výrobky nabízí od června novou značku - Česká chuť, nyní je pod ní zahrnuto zhruba sto výrobků. Toto zboží splňuje všechny požadavky na označení Česká potravina, které definuje zákon.
 

Právě se děje

před 1 hodinou

Požár kamionu na D1 na Benešovsku způsobil škodu téměř milion korun

Škodu téměř milion korun způsobil v sobotu ráno požár kamionu na 70. kilometru dálnice D1 ve směru na Brno. Nikdo nebyl zraněn, dálnice byla dočasně uzavřena. Příčinu vyšetřovatelé zjišťují, řekla mluvčí středočeských hasičů Vladimíra Kereková.

Událost byla hlášena po 7:00. Plameny zachvátily i návěs, hasiči požár uhasili a vozidlo ochlazovali. Dálnice byla v úseku mezi Loktem a Hořicemi ve směru na Brno zhruba půl hodiny neprůjezdná. Vytvořila se dlouhá kolona, která ještě po 8:00 sahala až na 66. kilometr.

Zdroj: ČTK
Další zprávy