Magnesia porazila v důvěře mattonku. Podívejte se, jakým značkám Češi nejvíce věří

Iva Špačková Iva Špačková
8. 11. 2018 21:01
Češi jsou svým oblíbeným značkám spíše věrni, ukázal to čtvrtý ročník rozsáhlé ankety o nejdůvěryhodnější značky. O vítězích mezi 600 značkami rozhodovalo 4000 nakupujících. Podívejte se na podrobné výsledky.
Ilustrační snímek.
Ilustrační snímek. | Foto: archiv
Litrové balení se zmenšilo na 900 ml.
Litrové balení se zmenšilo na 900 ml. | Foto: Radek Novák

Absolutní vítěz

  • Nejdůvěryhodnější značkou se stal stejně jako loni Jar. Od spotřebitelů získal nejvíce hlasů ze všech téměř 600 soutěžících symbolů - přesně 2822 ze 4000 možných. 
  • Velmi úspěšné byly také značky Dr. Max, která nasbírala 2541 hlasů, a Student Agency, která zvítězila v rámci nové kategorie prodejců letenek a od fanoušků získala 2091 hlasů.
 

Právě se děje

před 6 hodinami

Praha mění pravidla pro pouliční umění v centru, zakáže obří pandy či bublifuky

V centru Prahy už nebudou moci vystupovat lidé v obřích kostýmech pand a dalších zvířat. Zakázané bude také dělání bublin, které znečišťuje chodníky. Změnu vyhlášky o pouličním umění, tzv. buskingu, schválili zastupitelé. Vyhláška také rozšiřuje místa se zákazem pouličního umění na celé Staroměstské náměstí a další místa.

Další zprávy