Magnesia porazila v důvěře mattonku. Podívejte se, jakým značkám Češi nejvíce věří

Iva Špačková Iva Špačková
8. 11. 2018 21:01
Češi jsou svým oblíbeným značkám spíše věrni, ukázal to čtvrtý ročník rozsáhlé ankety o nejdůvěryhodnější značky. O vítězích mezi 600 značkami rozhodovalo 4000 nakupujících. Podívejte se na podrobné výsledky.
Ilustrační snímek.
Ilustrační snímek. | Foto: archiv
Foto: Wikimedia

Nejdůvěryhodnější značky produktů v roce 2018 (pokračování)

Přehled vítězů podle kategorií (po značce následuje název výrobce či distributora)

  • Privátní značky: GLOBUS, Globus ČR
  • Prostředky na mytí nádobí: JAR, Procter & Gamble Czech Republic
  • Přípravky na klouby a kosti: GS CONDRO, Green - Swan Pharmaceuticals
  • Slané pochutiny: BOHEMIA, Intersnack
  • Stavebniny: BMI BRAMAC, Bramac střešní systémy
  • Sušenky a oplatky: OPAVIA, Mondelez Czech Republic
  • Sycené nealkoholické nápoje: KOFOLA, Kofola ČeskoSlovensko
  • Tabákové výrobky: MARLBORO, Philip Morris ČR
  • Tělová a koupelová kosmetika: NIVEA, Beiersdorf
  • Velké spotřebiče: WHIRLPOOL, Whirlpool CR
 

Právě se děje

Další zprávy