Soutěž Sexistické prasátečko zná dvacet finalistů. Podívejte se, které reklamy postoupily

Markéta Zemánková Markéta Zemánková, Nesehnutí
11. 11. 2017 19:15
Z téměř devadesáti reklam postoupilo do druhého kola dvacet. Do 19. listopadu teď mohou lidé vybrat vítěze letošního ročníku anticeny Sexistické prasátečko. Kandidáty mohl navrhnout každý, stejně jako hlasovat v prvním kole. Akci pořádá nezisková organizace Nesehnutí. Chce upozornit na negativní dopady sexistických či stereotypních reklam - například na sebepojetí mladých lidí, toleranci násilí či poruchu příjmu potravy.
Foto: Nesehnutí

Tato reklama soutěžila už v předchozím ročníku, letos postoupila do druhého kola. Podněcuje násilí tím, že vyzdvihuje dominanci jednoho pohlaví nad druhým a využívá princip "sex sells".

 

Právě se děje

Další zprávy