Šéf Vodafone: Vždy přichystáme vychytanou kampaň

aju
29. 4. 2008 18:09
Odpovídali odcházející Maher i nastupující Antonová
Odstupující generální ředitel Vodafone ČR Graham Maher (vlevo) bude řídit novou pobočku v Kataru. Ředitelkou pro ČR bude Muriel Antonová (vpravo).
Odstupující generální ředitel Vodafone ČR Graham Maher (vlevo) bude řídit novou pobočku v Kataru. Ředitelkou pro ČR bude Muriel Antonová (vpravo). | Foto: Tomáš Adamec, Aktuálně.cz

On-line - První červnový den vystřídá v čele mobilního operátora Vodafone ČR Grahama Mahera viceprezidentka pro finance Muriel Antonová.

Stane se tak novou generální ředitelkou české trojky na trhu mobilních operátorů.

Co čeká firmu s novou šéfovou? A proč odchází Maher, který proslul mimo jiné guerillovou kampaní, v níž nasadil parohy billboardům ostatních operátorů? Bude Antonová pokračovat v mírně bláznivých kampaních nebo vsadí na serióznější notu? Připravuje firma nové produkty či slevy? V čem Antonová naváže na bývalou první dámu českého byznysu Karlu Stephensovou, již Maher nahradil, když nastupovala do firmy ještě za jejího kralování?

Na tyto a další otázky odpovídali manažeři společnosti Vodafone: Grahem Maher a Muriel Antonová čtenářům Aktuálně.cz exkluzivně on-line oba najednou.

Omlouváme se čtenářům, že vzhledem k technickým problémům, nebylo možné zodpovědět všechny položené dotazy.

Odpovězeno: 29. 04. | 12:06Autor: Deff

Otázka: Dobrý den, jakým způsobem se chce Vodafone vyrovnat s nastupující technologickými trendy, které upozaďují GSM a naopak tlačí vpřed volání typu VoIP a další technologické novinky?

Manažeři Vodafone: GM: Nové tehnologie jsou pro nás přínosem, protože nám pomáhají snižovat ceny pro zákazníky. Naše nové řešení OneNet pro firemní zákazníky už VoIP používá a snižuje to firmám náklady. A naše mobilní reklama SMS Gratis pracuje s posíláním SMS zdarma.

Odpovězeno: 29. 04. | 12:07Autor: Zuzana

Otázka: Dobrý den, chystáte nějakou vychytanou kampaň na léto. Děkuji Z.

Manažeři Vodafone: GM: Samozřejmě vždy chystáme vychytanou kampaň.

Odpovězeno: 29. 04. | 12:09Autor: V. Stárek

Otázka: Měl jsem tak kvalitní příjem že jsem přešel k jinému operátorovi. Kvalita zvuku připomínala hovor pod vodní hladinou. Myslíte že název Vodafone je od toho odvozen?

Manažeři Vodafone: GM: Díky za Vaši připomínku. Předáme ji kolegům v technickém oddělení. Napište mi na [email protected]. Všechny analýzy ukazují, že kvalita sítí jednotlivých operátorů je stejná, takže se jedná pravděpodobně o problém telefonu nebo konkrétní lokality.

Odpovězeno: 29. 04. | 12:11Autor: sakal01

Otázka: Paní Antonová, chtěl bych jen říci, že byste se měla vrátit k původním "oskarovým" reklamám. Byly vtipné a vkusné. I teď jsou docela povedené, rozhodně lepší, než na ostatní operátory, ale pořád to není ono... Jinak v nové funkci držím palce a přeji stále více klientů. Děkuji.

Manažeři Vodafone: MA: Myslím, že je stále duch Oskaru přítomen nejen v reklamách, ale v celé společnosti dodnes. A je to rozhodně něco, co chci zachovat, když převezmu vedení firmy. Právě tato firemní kultura je také něco, co nás odlišuje od konkurence.

Odpovězeno: 29. 04. | 12:15Autor: Oskar

Otázka: Dobry den, zajimalo by mě, proc jste se tak moc zacali inzerovat pausal bez smlouvy na X let, ktery vas odlisuje od ostatnich? Kde je hacek u vas? Diky.

Manažeři Vodafone: GM: Věříme, že mobilní služby jsou jako každé jiné spotřební zboží, na něž nemusíte podepisovat smlouvy. Zákazníci by si měli moci vybrat, co budou využívat a kolik za to zaplatí.

Odpovězeno: 29. 04. | 12:17Autor: Admirál Babočka

Otázka: Dobrý doufám, že nezahltíte televizi reklamními šoty (které převážnou část diváků všech reklam spíše odrazují a otravují) a věnujete finance na zkvalitnění signálu. Podle mne toto hlavně rozhoduje o přílivu účastníků. Taky jsem lítal za signálem po zahradě, až jsem přestoupil T-mobilu. Nashledanou

Manažeři Vodafone: GM: Neustále investujeme do vylepšení signálu a do reklamy naopak dáváme stále méně peněz. Věříme, že budoucnost je ve sdílení sítí, copž opět zajistí nižší cenu pro koncového zákazníka. A je to také šetrnější k životnímu prostředí.

Odpovězeno: 29. 04. | 12:18Autor: martina

Otázka: chci zeptat proc nejde inter.samoosluha.dekuji

Manažeři Vodafone: GM: Omlouváme se, pokud se vyskytl problém. Vždy se je snažíme rychle odstranit.

Odpovězeno: 29. 04. | 12:23Autor: Béda

Otázka: Proč odcházíte p. Mahere? Londýn nebyl spokojen s výsledky?

Manažeři Vodafone: GM: V České republice se nám skvěle daří, měli jsme dost času vychovat celou řadu výborných manažerů. Muriel je logicky tím nejlepším člověkem pro vedení českého Vodafonu. Já jsme byl vybrán, abych založil a vedl Vodafone v Kataru a doufám, že se nám tam podaří stejně jako zde.

Odpovězeno: 29. 04. | 12:29Autor: Mila

Otázka: Dobrý den, zajímalo by mne, jaký byl zisk Vodafone v loňském roce.

Manažeři Vodafone: MA: Výsledky za loňský rok ještě nebyly zveřejněny. Měly by se objevit v průběhu léta. Nicméně to budou výsledky za celou skupinu, která nereportuje výsledky za každou pobočku zvlášť

Odpovězeno: 29. 04. | 12:32Autor: martin

Otázka: Dobrý den, mám Vodafone (Oskar) již šestým rokem. Poslední dobou ale trochu sleduji zhoršení co se týče Chyhtrého přehledu a ICQ přes Vodafone live! mi funguje tak, že raděj používám Jimm. Dále bych se chtěl zeptat, zda neplánujete nějaké zvýhodnění pro OperuMini nebo pro Jimm. Děkuji.

Manažeři Vodafone: GM: Vodafone je členem několika mezinárodních aliancí, které pracují na vývoji operačních systémů pro mobilní telefony. Samozřejmě sledujeme novinky v této oblasti.

Odpovězeno: 29. 04. | 12:32Autor: Vondráček Pavel

Otázka: Bude Vodafone prodávat Apple iPhone a pokud ano kdy?Děkuji

Manažeři Vodafone: GM: Neměli jsme úspěch při jednání s výrobcem. A snažíme co nejširší nabídku telefonů. Už v tuto chvíli je naše nabídka nejširší na trhu.

Odpovězeno: 29. 04. | 12:34Autor: Lubos

Otázka: Proč, jakožto mezinárodní firma působící na více trzích neumožňujete svým zákazníkům výhodnější roaming ve svých sítích?

Manažeři Vodafone: MA: Máme skvělé roamingové řešení, které se jmenuje Passport. Zákazníkům vyhovuje a jejich roamingový provoz se v průměru zdvojnásobil. A měli byste si jej objednat právě teď.

Odpovězeno: 29. 04. | 12:35Autor: Petr K.

Otázka: Co je vaše nejvýznamnější cílovka? Ostatní operátoři jdou hodně do firemních zákazníků, na kterých se dá dost vydělat, vy se spíš věnujete retailu. Nabídnete taky pořádná firemní řešení? Díky.

Manažeři Vodafone: GM: Naší hlavní cílovou skupinou jsou progresivní zákazníci a malé a střední firmy. Nedávno jsme spustili naše řešení OneNet, kterým chceme oslovit velké firmy a zatím se nám to skvěle daří.

Odpovězeno: 29. 04. | 12:36Autor: Zivan

Otázka: Uvazujete o zmene prevodu nevyuziteho pausalu z nevyhodne varianty na vyhodnejsi (pro zakazniky) tak, aby se nejdrive cerpal ten prevedeny z minuleho mesice?

Manažeři Vodafone: GM: Máme stále nové nabídky. Určitě si mezi nimi vyberete. Hlavně dejte pozor, abyste se někde neupsali na mnoho let.

Odpovězeno: 29. 04. | 12:38Autor: san

Otázka: Proč neustále ve vašich propagačních materiálech píšete, že s Chytrým přehledem mám přehled kdykoli a kdekoli, když tato služba v mobilu už několik měsíců nefunguje? Není to klamavá reklama?

Manažeři Vodafone: GM: Dobrá otázka. Chytrý přehled je hodně využívaný a někdy se stává, že poptávka po této službě převyšuje naši kapacitu. V současné době pracujeme na radikálním zjednodušení našich systémů, které výrazně zrychlí využívání našich služeb.

Odpovězeno: 29. 04. | 12:39Autor: Pavel

Otázka: Dobrý den, jako ředitel jste asi už opravdu ten poslední, který mi může pomoci. Již od března mi nefunguje Samoobsluha na netu, chybí tam téměř polovina funkcí. Operátor o tom byl informován již třikrát. Ujištění, že Vaši technici to dají do pořádku se zatím míjí účinkem. Díky za pomoc. Pěkný den

Manažeři Vodafone: GM: Mrzí mě, že máte problémy s našimi službami. Napište mi email, postarám se o nápravu. Pište na [email protected].

Odpovězeno: 29. 04. | 12:41Autor: Pesimista

Otázka: Co je pravdy na tom, že s vámi nechtějí spolupracovat reklamní agentury? Prý sice dáváte prostor kreativitě, ale často měníte zadání a sami nevíte, co chcete. Proto jste si museli občas dělat reklamy sami (jako soby).

Manažeři Vodafone: GM: Požadujeme vysoký standard od reklmaních agentur a budeme nadále měnit agentury, pokud jej nedostaneme.

Odpovězeno: 29. 04. | 12:45Autor: Ondra

Otázka: Co je pravdy na tom, ze Vodafone prestane prodavat dotovane telefony? Napad to neni spatny, jen bych za to ocekaval nejakou protivyhodu, treba vyrazne snizeni hovorneho nebo pausal s neomezenym volanim.

Manažeři Vodafone: MA: Rozhodně budeme pokračovat ve snižování cen telefonů i cen hovorů. Ale určitě to nebudeme dělat za cenu toho, že bychom nutili zákazníky podepisovat víceleté úvazky.

Odpovězeno: 29. 04. | 12:46Autor: B.o.s.s.

Otázka: Jaké jsou ohlasy nanový web a novou internetovou samoobsluhu? Já byl spokojenější s tou starou.

Manažeři Vodafone: GM: Pokračujeme ve vylepšování našich internetových kanálů. Je to něco, na co se chceme v budoucnu zaměřit. V tuto chvíli nejsme stoprocentně spokojeni a můžete se těšit na další vylepšení.

Odpovězeno: 29. 04. | 12:49Autor: Apache

Otázka: Dobry den,Vodafone(oskar)je podle mne absolutni jednicka!!! Chystate nejake vylozene prelomove zmeny? Samozrejme ne ze by byly treba...:-)Dekuji a Preju abyste byli uz konecne No.1 i v Ceske kotlince:-)

Manažeři Vodafone: GM: Díky. Ano.
MA: Nedávno jsme spustili vůbec první konvergované řešení pro firmy OneNet, který nabízí pevný i mobilní hlas, internet a data. Dalším jednoznačným přelomem je spuštění mobilní reklamy, kde nabízíme posílání SMS zcela zdarma. A chystáme další novinky hlavně v oblasti mobilního internetu a internetových služeb v mobilu.

Odpovězeno: 29. 04. | 12:49Autor: Pepa

Otázka: Jak jsem si už přečetl v jedné z odpovědí, do pokrytí dáváte čím dál tím víc peněz. Bohužel musím konstatovat, že v mém bydlišti je to se signálem čím dál tím horší. Bydlím na relativně vyvýšeném terénu, kde bych čekal, že bude situace téměř ideální... Tak kde je chyba?

Manažeři Vodafone: GM: Mrzí mě, že máte problémy s našimi službami. Napište mi email, postarám se o nápravu. Pište na [email protected]

Odpovězeno: 29. 04. | 12:51Autor: Johny B.

Otázka: Dobry den.jsem u "oskara"(Vodafone mi stale nejde moc do pusy)od uplneho pocatku..proto mne velmi potesilo odmenovani za vernost..(konecne:) planujete v ramci napr. roku akci s vernosti spojenou? prechazim ted pod konkurenci z pracovnich duvodu,ale oskara bych si chtel i tak uz z principu zachovat.D.

Manažeři Vodafone: GM: Díky za podporu. Rádi bychom přiměli vašeho nového zaměstnavatele k přechodu k nám. A ano připravujeme další novinky v oblasti věrnostních programů.

Odpovězeno: 29. 04. | 12:54Autor: hejda03

Otázka: Dobrý den,
napište prosím alespoň 3 věci, které chcete zmenit na Vaší nastávající pozici, poznáme to taky my jako zákazníci? Děkuji za odpověď.
Váš zákazník:)

Manažeři Vodafone: MA: Můj příchod neznamená radikální změnu našich strategií, které zákazníci oceňují. V tomto roce se zaměříme na: rozšíření nabídky služeb zdarma na základě mobilní reklamy, více internetu v mobilu a nové služby pro firemní zákazníky na bázi naší služby OneNet, která jim sníží náklady na komunikaci.

Odpovězeno: 29. 04. | 12:55Autor: rozinková

Otázka: Snažím se pro obec vyjednat zkvalitnění signálu 7 let. Snaha o komunikaci nastala až po vyzednutí přestupového čísla k T-Mobilu, ale zlepšení signálu žádné.Ostatní operátoři zareagovali. Bělečko-Býšť, 6 km od Hradce Králové.Co vy na to?

Manažeři Vodafone: GM: Náklady na pokrytí v konkrétní lokalitě jsou u každého operátora rozdílné. Jediným uspokojivým řešením kvality signálu do budoucna je výstavba společné sdílené sítě.

Odpovězeno: 29. 04. | 12:58Autor: marketér

Otázka: Zdravím, máte už nějaká tvrdá čísla o tom, jak úspěšná byla kampaň ohledně toho, že nemáte smlouvy? Páč to člověku připomíná vaši kampaň, kterou jste už jednou použili (ze začátku působení Českého mobilu), takže recyklace témat? Nemáte co nového nabídnout?

Manažeři Vodafone: MA: Je pravda, že už od počátku nabízíme naše služby bez nutnosti víceletých úvazků. Zákazníci jsou s námi, protože chtějí, ne proto, že musí. Na druhou stranu víceleté úvazky na telekomunikačním trhu stále přetrvávají, což nepovažujeme za správné a chceme to změnit.

Odpovězeno: 29. 04. | 13:01Autor: Marie

Otázka: Dobrý den, jsem moc ráda, že se do vedení dostane znovu žena. Jak je paní Muriel obeznámena se situací žen-manažerek v Česku? Nebojí se, že jde do čistě mužského světa, kde se žena těžko prosazuje? Děkuji a přeji jí úspěch.

Manažeři Vodafone: MA: Díky za podporu. Myslím, že se nemám čeho obávat, protože na vrcholových pozicích je stále více žen. Ze osmi členů vrcholového vedení českého Vodafone jsou čtyři ženy, včetně mě.

Odpovězeno: 29. 04. | 13:04Autor: Jindřiška

Otázka: Dobry den - letosni vanocni darek je super,ale reklama na ty co nejsou u vodafonu maj smulu,ale proc chudaci zeny musely koukat na tu prsatici nechapu.-( na ne jste nemysleli :-D jen aby tu bednu nemyl pan Čtvrtníček-nemusime snad obavat ze by vystupoval nahore bez?

Manažeři Vodafone: GM: Díky, jsme rádi, že se Vám naše vánoční nabídka líbila. Omlouváme se za ta ňadra a doufáme, že se vám další kreativa bude líbit víc.

Odpovězeno: 29. 04. | 13:06Autor: Euroskeptik

Otázka: co si myslíte o snaze bruselských úředníků diktovat maximální ceny za roaming? Prý se chystají omezit i ceny SMS. nechystáte nějakou žalobu za omezování podnikatelských svobod, nebo tak? Díky.

Manažeři Vodafone: GM: Obvykle máme stejný názor jako regulátoři na to, jak zlepšit služby a zvýšit jejich hodnotu pro zákazníky. Určitě přijdeme s dalšími službami, jako je třeba Passport, a budeme pokračovat v odstraňování hloupých pravidel na trhu, ale nevěřím, že regulace je v případech, které zmiňujete, tím správným řešením.

Odpovězeno: 29. 04. | 13:08Autor: Honza

Otázka: V minulosti jste informovali o spojení sítí s T-Mobile. Nepodařilo se. Je stále dost hluchých míst, kde mám jako jeden z prvních klientů Oskara problém s příjmem, slabým signálem nebo dokonce chybějícím. Mohu čekat v krátké době nápravu? Pokud by se Vodafone polepšil v oblasti dat, už by to na něja

Manažeři Vodafone: GM: Pokračujeme v jednání se všemi relevantními subjekty na trhu, ale není to jednoduché. Dokud nedosáhneme skutečné dohody, nemůžeme k tomu víc podrobností říct. Sdílení sítí je budoucností odvětví, protože snižuje náklady pro zákazníka, zlepšuje kvalitu služeb a šetří prostředí.

Odpovězeno: 29. 04. | 13:13Autor: Stana

Otázka: Proč je volání do vlastní sítě stále velmi drahé, když investice do ní se vám snižují.

Manažeři Vodafone: GM: Zkuste naši službu Kamarádi, kde můžete volat na několik čísel v naší i pevné síti zcela zdarma. Podobné programy představíme i v budoucnu, takže cena zavolání do vlastní sítě bude dále klesat.

Díky za otázky a přejeme hezký den a nezapomeňte: Podepisovat víceleté závazky se nevyplácí. Grahame a Muriel

 

Právě se děje

Další zprávy