reklama
 
 

Lidl spouští další Retro týden. Láká i na podpalovač Pe-Po či toaletní papír Harmasan

29. 9. 2017 5:57
Lidlu, který spolu s Kauflandem spadá pod německou skupinu Schwarz, se sázka na nostalgii vyplácí. Retro týden spustí v Česku od roku 2015 už pošesté.

Praha - Obchodní řetězec Lidl vsadí v prvním říjnovém týdnu znovu na retro akci. Do regálů umístí více než 70 výrobků, jež si střední a starší generace může pamatovat ze socialistických prodejen.

V retro obalech nabídne například Granko s obrázkem holčičky s velkýma očima, paštiku Májka, polévku s obrázkem černé slepičky od Vitany, nápojový prášek Vitacit, sirup Ovocit, toaletní papír Harmasan, krém Indulona, přípravek k namáčení prádla Namo či podpalovač Pe-Po.

Do regálu s chlazenými produkty pak Lidl umístí třeba salámy Poličan, Paprikáš, Herkules či Vysočina dle receptury z roku 1967 nebo gothajský a šunkový salám vyrobený podle Československé státní normy (ČSN) z roku 1977. 

Lidlu, který spolu s Kauflandem spadá pod německou skupinu Schwarz, se sázka na nostalgii vyplácí. Retro týden spustí v Česku od roku 2015 už pošesté. Zatímco napoprvé nabídl přes 40 výrobků, nejnovější leták jich obsahuje už 72 - nově jsou v něm třeba Bobík vanilka či Choceňský smetanový jogurt s jednoduchým obrázkem broskve a jahody.

"O retro výrobky je zájem napříč všemi generacemi. Nejvíc se prodává například Luncheon Meat, dezert Metro, Termix, Vaječný šampon či turecký med," říká mluvčí Lidlu Zuzana Holá.

"Když jsme uspořádali Retro týden poprvé, vyvolalo to úplnou senzaci. Velmi nás to potěšilo, proto jsme se rozhodli ho pravidelně opakovat," dodává Holá. Nelze ale podle ní přesně říci, kolik řetězec na takových akcích ve všech 234 tuzemských obchodech vydělá, protože nabízené výrobky nejsou ve standardní nabídce. Nicméně je jasné, že akce lákající na nostalgii vynášejí.

Lidl má obchody v 27 zemích světa, retro akce spouští i na Slovensku a v Maďarsku. V Česku v posledním finančním roce vykázal rekordní zisk před zdaněním čtyři miliardy korun (meziroční růst o 55 procent). Tržby společnosti stouply o 14 procent na 38,3 miliardy korun. Lidl se tak stal nejziskovějším řetězcem v Česku, ačkoliv v tržbách drží první příčku Kaufland. 

Lidl se v posledních letech snaží necílit jen na chudší zákazníky. Ačkoliv zůstává diskontem, zaměřuje se i na bohatší spotřebitele - nejnověji je chce nalákat na exkluzivní oblečení od německé topmodelky Heidi Klumové

autor: Iva Špačková | 29. 9. 2017 5:57

Související

    Pokračujte dál

    Hlavní zprávy

    reklama
    reklama
    reklama
    reklama
    reklama
    reklama
    reklama