Pomalý internet, nesmyslné účty za telefon. Při reklamaci se zkuste vyhnout chybám

Ekonomika Ekonomika
23. 5. 2020 6:29
Závislost na elektronické komunikaci v době koronakrize dramaticky vzrostla. S tím jsou ale mnohdy spojené problémy jako chybné vyúčtování za připojení, snížení kvality, nebo dokonce výpadky těchto služeb. Poradíme, jaký způsobem se lze bránit a jak nedostatky vyreklamovat co nejefektivněji.
Foto: Ludvík Hradilek

Odvolání k ČTÚ

"Nevyhoví-li operátor vaší reklamaci, můžete podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace," uzavírá postup při reklamaci Hekšová.

Musíte tak ale učinit bez zbytečného odkladu, nejpozději do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace ze strany operátora nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení.

 

Právě se děje

Další zprávy