Pomalý internet, nesmyslné účty za telefon. Při reklamaci se zkuste vyhnout chybám

Ekonomika Ekonomika
23. 5. 2020 6:29
Závislost na elektronické komunikaci v době koronakrize dramaticky vzrostla. S tím jsou ale mnohdy spojené problémy jako chybné vyúčtování za připojení, snížení kvality, nebo dokonce výpadky těchto služeb. Poradíme, jaký způsobem se lze bránit a jak nedostatky vyreklamovat co nejefektivněji.
Ilustrační foto
Ilustrační foto | Foto: Shutterstock

Zejména v době karantény, kdy zůstala většina Čechů doma, fungovalo mobilní či internetové připojení ledaskde omezeně.

Mnozí provozovatelé mají problémy doteď. Mobilní volání i internetové připojení jsou totiž poskytovány na sítích sdílených velkým množstvím uživatelů, což při mimořádném zatížení může vést ke zhoršení kvality připojení nebo i ke kolapsu části či celé sítě.

"Není to nic neobvyklého ani zásadně špatného, protože každá technická služba má určité riziko omezení a výpadku. Zákon o elektronických komunikacích s tím počítá a počítají s tím i všeobecné podmínky jednotlivých operátorů," vysvětluje ředitelka spotřebitelské organizace dTest Eduarda Hekšová.

  • Zákazníci by však měli vědět, co mohou reklamovat, v jakých lhůtách a čeho se vůči operátorům mohou domoci. Podívejte se, jak na to.
 

Právě se děje

Další zprávy