reklama
 
 

Pro nákup z e-shopu do fastfoodu. Alza spolupracuje s KFC

18. 2. 2015
Samoobslužné výdejní boxy provozuje v Česku také polská firma InPost a Česká pošta. Zboží je v nich k vyzvednutí kdykoli.

Praha - Největší český e-shop Alza.cz rozšiřuje síť svých samoobslužných výdejních míst, takzvaných AlzaBoxů. Nově si budou moci zákazníci vyzvedávat své zásilky v restauracích rychlého občerstvení KFC.

Alza.cz vede v současné době s provozovatelem fastfoodů, firmou Amrest, jednání o tom, v jakých restauracích budou výdejní "skříně" stát. "Rozšíření AlzaBoxů plánujeme do nejzajímavějších lokalit a do míst, kde je sami zákazníci poptávají," říká zatím bez bližších detailů mluvčí Alzy.cz Šárka Jakoubková.

Obě firmy podle ní preferují spíše venkovní umístění. V některých lokalitách to ale nepůjde, výdejní skříň tak bude přímou součástí restaurace. "Restaurace KFC mají dlouhou provozní dobu, vysokou koncentraci zákazníků a vynikající dopravní dostupnost, což představuje ideální kombinaci pro umístění našich výdejních AlzaBoxů," vysvětluje Jakoubková, proč právě řetězec KFC.

První AlzaBoxy instaloval internetový obchod v roce 2014. V současné době jich provozuje po Praze a ve středních Čechách celkem 27. Polovina z nich je umístěna na čerpacích stanicích OMV, další jsou u nákupních center nebo ve studentských areálech.

Alza.cz je zatím jediný e-shop, který provozuje vlastní výdejní skříně. Podobné boxy v Česku instaluje také polská společnost InPost. Po republice má více než stovku svých Poštomatů, umístěny jsou zpravidla u supermarketů Albert, Penny, Kaufland nebo Tesco. Firma také navázala spolupráci s benzinkami Shell. V Poštomatech si mohu vyzvednout své zboží třeba zákazníci e-shopu RajPradla.cz, parfemy-elnino.cz nebo NejlevnejsiSport.cz.

Od loňska testuje výdejní boxy, takzvané balíkomaty, také Česká pošta. Po České republice jich má zatím deset. "V pilotu spolupracujeme se všemi e-shopy nabízejícími doručení formou Balík Na poštu," říká mluvčí pošty Matyáš Vitík. Kolik takových obchodů v současné době je a které to jsou, nechtěl sdělit.

Hlavní výhodou takzvaných balíkomatů je možnost vyzvednout si zboží dvacet čtyři hodin denně a sedm dní v týdnu.

autor: Kateřina Vokurková | 18. 2. 2015

Související

    Hlavní zprávy

    reklama
    reklama
    reklama
    reklama
    reklama
    reklama

    Sponzorované odkazy

    reklama