Netradiční kavárna, zdravý fastfood, optika s brýlemi zadarmo. Tyto nové značky se chystají do Česka

Jana Kohoutová Jana Kohoutová
16. 11. 2017 7:18
Na "franšízovém veletrhu" v Praze se ve středu představily sítě, které hledají partnery pro rozšíření do České republiky. Vybrali jsme některé z nich.
Jedna z kaváren Anticafé v Paříži
Jedna z kaváren Anticafé v Paříži | Foto: Anticafé

Anticafé

Síť kaváren Anticafé funguje od roku 2013 v Paříži. Zakladatel konceptu, mladý podnikatel Leonid Goncharov, vyšel z vlastní zkušenosti, podle níž jsou tradiční kavárny pro dnešní potřeby řady lidí nevhodné, pokud v nich chcete pracovat, studovat, vyměňovat si kontakty, sdílet znalosti a zkušenosti, diskutovat s lidmi podobných zájmů nebo si pronajmout stůl či místnost pro kreativní činnost či prezentaci svých nápadů. V Anticafé se proto neplatí za obsluhu a občerstvení, ale za čas (tři až pět eur za hodinu). V poplatku jsou zahrnuty vysokorychlostní wi-fi, neomezená konzumace kávy, čaje, nealko nápojů a lehkého občerstvení nebo také využití technického zázemí včetně audiovizuálních a prezentačních přístrojů.

 

Právě se děje

Další zprávy