Nejlepší novinky v českých obchodech? Tady je seznam

Petr Kučera Petr Kučera
25. 4. 2013 21:00
Výsledky soutěže o nejlepší novinku či inovaci Volba spotřebitelů
Foto: ATOZ Marketing Services

Praha - Absolutním vítězem letošního ročníku soutěže o nejlepší novinku či inovaci na českém maloobchodním trhu se stala řada sprchových gelů Dove Purely Pampering od společnosti Unilever ČR. Výsledky vyhlásila pořádající společnost Atoz Retail.

O ocenění Volba spotřebitelů - Nejlepší novinka usilovalo celkem 115 výrobků či výrobkových řad. Kromě absolutního byli vyhlášeni vítězové ve 38 oborových kategoriích.

Vítěze určil reprezentativní vzorek čtyř tisíc spotřebitelů v online průzkumu agentury STEM/MARK. Hodnotil se celkový dojem, líbivost obalu a zkušenosti s výrobkem.

Výrobci a distributoři mohli přihlásit novinky a inovace z oblasti rychloobrátkového zboží (s výjimkou tabákových výrobků), které byly na český trh uvedeny v období od září 2011 do prosince 2012.

Zvláštní cenu poroty za nejinovativnější výrobek získaly Pyramidky koření od společnosti Vitana, v segmentu nepotravinářského zboží pak Fino - Potravinová fólie v kusech - Rollbox od společnosti Sarantis Czech Republic.

„U obou porota ocenila především inovativní a praktické řešení výrobků ve velmi konzervativních kategoriích, kde jsme v posledních letech žádné inovace nezaznamenali," říká Lukáš Matějka, projektový manažer soutěže.

 

Právě se děje

Další zprávy