Vypadají skoro stejně, ale jsou zdravější. Podívejte se, jak firmy vylepšují výrobky

Iva Špačková Iva Špačková
12. 9. 2017 6:46
Výrobci vylepšují nutriční hodnoty potravin či nápojů a snaží se tím získat sympatie spotřebitelů, kterým záleží na zdravějším životním stylu. Chutě lidí se však zdravějším trendům přizpůsobují pomalu. Firmy proto při změně receptury postupují opatrně. Chuťové složky jako cukr či sůl tak snižují třeba jen o desetiny procent. Podívejte se na šest výrobků, které letos získaly od Potravinářské komory ČR ocenění za nejlepší změny nazvané Reformulace roku.
Foto: Nestlé

Margot - původní výrobek

Takto vypadal obal původní tyčinky Margot. Měl navíc jednu palmu (dnes je místo ní na obale kokos) a výrazněji barevně profilované pozadí (přechod vody a oblohy byl zřejmější a také slunce přecházelo ze žluté do oranžové a červené ostřeji).

Také jeho název byl jiný. Nově se tyčinka jmenuje Margot s kokosem (musí být udán procentní podíl jmenované složky), zatímco původní název byl Margot s kokosovou příchutí (u slova příchuť se nemusí udávat procentní podíl uváděné složky).

 

Právě se děje

Další zprávy