Obchodníkem roku se stala IKEA. Zákaznický zážitek čeká na Florenci

Ondřej Neufus Ondřej Neufus
5. 2. 2019 18:01
Kdo se stal vítězem v kategoriích jako nejlepší zaměstnavatel či nejlepší obchodník s obuví? Podívejte se na výsledky soutěže Mastercard Obchodník roku 2018 vyhlášené na právě probíhající konferenci Retail Summit 2019.
Foto: Filip Jandourek/Economia

Absolutní vítěz

Absolutním vítězem šestnáctého ročníku ocenění Mastercard Obchodník roku 2018 se stala společnost IKEA Česká republika, která zvítězila i v předchozích pěti ročnících soutěže. Prodejna podle organizátorů vykazuje vysokou míru loajality a důvěry zákazníků.

Vítěze jednotlivých kategorií určil reprezentativní internetový průzkum společnosti GfK Czech na vzorku dvou tisíc respondentů z celého Česka. Hodnotilo se spontánní jmenování prodejny (tedy vybavení si názvu bez nápovědy), míra loajality zákazníků k prodejně a důvěra v ni.

 

Právě se děje

před 2 hodinami

Jablonec a Liberec odehrají v boji s pandemií imaginární derby

Fotbalisté Jablonce a Liberce sice kvůli pandemii nového koronaviru a přerušení ligy nebudou moci o prvním dubnovém víkendu odehrát plánované podještědské derby na hřišti, zápas se ale uskuteční aspoň imaginárně. Severočeští rivalové začnou v pondělí na odložené utkání prodávat vstupenky v hodnotě 100 korun a výtěžek věnují Krajské nemocnici v Liberci na podporu v boji s nemocí COVID-19.

Fanoušci si mohou v internetové síti Ticketstream kupovat lístky až do neděle, kdy se mělo derby původně hrát. Počet charitativních vstupenek není nijak omezen.

"Místo prestižní fotbalové bitvy se teď svádí jiný a mnohem zásadnější boj, a to boj o lidské životy. Nesvádí ho fotbalisté na zeleném trávníku, ale zdravotníci v nemocnicích. Jejich soupeř je bohužel obzvlášť zákeřný a o to jsou jejich statečné a obětavé výkony obdivuhodnější. V tom boji jim všichni musíme aspoň symbolicky pomoct," uvedly kluby ve společném prohlášení.

Fanoušci po zaplacení obdrží e-mailem speciální elektronickou vstupenku. "Poslouží vám jako stálá připomínka toho, že když to bylo třeba, nezůstali jste v ofsajdu. Věříme, že se v našem kraji najde dost lidí, kteří své zdravotníky v jejich zápase nenechají samotné. Pořiďte si svou vstupenku na derby proti koronaviru, pořiďte ji i svým blízkým. Nikdy nevíte, kdy někdo z nich pomoc zdravotníků bude taky potřebovat," dodali severočeští rivalové.

Podobnou iniciativu spustila nedávno Zbrojovka Brno, která se snaží vyprodat někdejší stadion Lužánky při imaginárním utkání se Slavií. Jde o připomínku slavného zápasu z října 1996, na který dorazilo 44.120 diváků, což je dodnes nejvyšší návštěva samostatné ligy. Výtěžek z virtuálních vstupenek získá na boj s koronavirem brněnská Fakultní nemocnice v Bohunicích.

Další zprávy