Lidl už otevírá e-shop pro všechny. Zboží lze objednat ještě předtím, než přijde do prodejen

Jiří Hovorka Petr Kučera Jiří Hovorka, Petr Kučera
20. 9. 2017 10:41
Obchodní řetězec zpočátku nabízel testovací provoz e-shopu jen svým zaměstnancům, nyní už je ale dostupný všem. Slibuje doručení do tří dnů a možnost vrácení zboží do 90 dnů.
Foto: Lidl

Praha - Testování je u konce, obchodní řetězec Lidl otevřel svůj e-shop všem. Od 11. září fungoval jen pro zaměstnance a jejich příbuzné či známé. Start ostrého provozu nyní uspíšil zřejmě i fakt, že přístupové údaje do e-shopu se od zaměstnanců velmi rychle dostaly i k širší veřejnosti.

Po internetu prodává Lidl spotřební zboží jako třeba oblečení, elektroniku do domácnosti i na zahradu nebo hračky. Potraviny v nabídce nejsou, a to ani trvanlivé (na rozdíl od Německa).

"Lidl-shop.cz přináší stejně jako kamenné prodejny dvakrát týdně nové tematicky zaměřené zboží oblíbených a osvědčených vlastních značek," říká mluvčí řetězce Zuzana Holá.

Zboží lze objednat na internetu o týden dříve, než se objeví v prodejnách. V nabídce bude i zboží z nedávno skončených akcí.

Objednané zboží slibuje Lidl doručit do tří dnů od objednání, platit lze on-line kartou nebo dobírkou. Cena dopravy začíná na 59 korunách, při objednávkách nad 1000 korun je doručení zdarma.

"Doručení probíhá prostřednictvím společnosti PPL buď na zvolenou adresu, nebo do podacího a výdejního místa, takzvaného PPL ParcelShopu," dodává Holá.

Nepoužité zboží z e-shopu Lidlu je možné vrátit do 90 dnů od nákupu. Zákonná lhůta je přitom dvoutýdenní. Stejně dlouhou dobu - 90 dnů - mají zákazníci Lidlu i při nákupu na pobočkách.

"Spuštění e-shopu je logickým krokem v našem rozvoji. Jsem rád, že Česká republika má výsadní postavení a náš e-shop je vůbec první ve střední a východní Evropě," říká Pavel Stratil, generální ředitel společnosti Lidl Česká republika.

Česko je čtvrtou zemí, kde Lidl svůj e-shop otevírá. Provozuje ho v domovském Německu, v Belgii a v Nizozemsku. Všechny e-shopy Lidl obsluhuje z logistického centra v Plzni, které otevřel loni v listopadu roku 2016. "Pracuje v něm 1100 lidí ve třech pracovních směnách sedm dní v týdnu," říká Holá.

Z velkých řetězců má plnohodnotný e-shop v Česku jen Tesco, další o něm stále jen neurčitě uvažují. V Německu nedávno spustil e-shop také konkurenční diskont Penny. Tesco přes internet prodává i potraviny, stejně jako specializované e-shopy Rohlík.cz či Košík.cz bez zázemí kamenných prodejen.

Související video: Lidl je obětí falešné multikulturality, vymazání křížů se mě dotklo, říká pravoslavný jáhen

Máme si myslet, že to není kostel? Že není pravoslavný? Je to jen špička ledovce,důsledek Lidl se stal obětí kampaně falešné multikulturality. | Video: Martin Veselovský
 

Právě se děje

Další zprávy