Lidl spouští další Retro týden, poprvé přidá i oblečení. Návrat do minulosti se mu vyplácí

Iva Špačková Iva Špačková
28. 2. 2018 6:41
Vedle potravinových či drogistických produktů se v nabídce objeví i zhruba dvě desítky kusů oblečení připomínajícího devadesátá léta.
Koláž složená z výrobků v sedmém Retro týdnu Lidlu.
Koláž složená z výrobků v sedmém Retro týdnu Lidlu. | Foto: Aktuálně.cz

Praha - Tuzemské prodejny Lidl se příští týden opět vrátí o desítky let zpět. Ve speciální retro akci, která sází na vzpomínky z minulosti, tentokrát řetězec připomene i devadesátá léta.

Vedle tradičních potravin či drogistických položek totiž nabídne i oblečení inspirované tehdejší dobou. Pro Lidl ho navrhla topmodelka Heidi Klumová, jejímž prostřednictvím se firma snaží přilákat i bohatší zákazníky. 

Foto: Lidl

Klasický retro sortiment bude obsahovat více než 80 položek, což je zhruba o deset více než při poslední akci loni v září.

Nechybějí tradiční hitovky, jakými jsou například Luncheon Meat, Vaječný šampon, prášek Vitacit, mléko v sáčku, salám Vysočina, paštika Májka, toaletní papír Harmasan, prací prášek Merkur či vata na čištění Auron.

V letáku se ale objeví také nové výrobky zabalené ve starých obalech - Pilsner Urquell v plechu, smetanový dezert Bobík vanilkový či Bohunka čokoládovo-nugátová i jahodová.

Vedle potravinových či drogistických produktů se v nabídce ukáží i zhruba dvě desítky kusů oblečení připomínajícího devadesátá léta, jako jsou džíny, lacláče, džínové bundy, pláštěnka či typické barevné vyšší boty.

Zatímco retro výrobky se budou prodávat od příštího pondělí pouze v České republice, oblečení se bude prodávat ve všech 27 zemích, v nichž má firma své prodejny.

Foto: Lidl

Společnost tak v jednom týdnu spojí dva projekty, které se navracejí do minulosti - Retro týden a Lidl Fashion Week, což je akce, kterou řetězec rozjel loni a zapojil do ní exkluzivně topmodelku Heidi Klumovou.

Její kolekce odkazuje na džínovou módu ve stylu 90. let. "Vždy jsem byla velký fanda džínoviny. Dá se skvěle kombinovat a nosit při nejrůznějších příležitostech. Jednou můžete vypadat ležérně, jindy zase šik. Kolekci tak můžete přizpůsobit k obrazu svému," říká Klumová k uvedení nové řady. Inspirovala se Los Angeles - svým druhým domovem.

Foto: Lidl

Lidlu, který spolu s Kauflandem spadá pod německou skupinu Schwarz, se návrat do minulosti vyplácí. Retro týden spustí v Česku od roku 2015 už posedmé. Zatímco napoprvé nabídl přes 40 výrobků, nejnovější leták jich obsahuje už přes 80. 

"Naše tematické akce jsou všeobecně velmi oblíbené a Retro týden není výjimkou. Bližší informace nebudeme zveřejňovat, jen můžeme uvést, že v první den akcí vždy stoupne návštěvnost našich prodejen až o několik desítek procent," přibližuje prodejní úspěch podobných akcí mluvčí řetězce Zuzana Holá. 

Přidejte si nás na Facebook a dozvíte se včas další aktuality či praktické tipy! Osobní finance Aktuálně.cz.

 

Právě se děje

Aktualizováno před 35 minutami

Fotbalisté Norwiche se po roce vracejí do Premier League

Fotbalisté Norwiche se po roční pauze vracejí do nejvyšší anglické soutěže. "Kanárci" sice ve 42. kole druhé ligy podlehli po dlouhém oslabení Bournemouthu 1:3, postup už ale měli zajištěný před utkáním díky remízám třetí Swansea s posledním Wycombem (2:2) a čtvrtého Brentfordu s Millwallem (0:0). Norwich je z jejich dosahu a má osmibodový náskok na druhý Watford. K zajištění prvního místa mu v posledních čtyřech duelech stačí uhrát pět bodů.

Norwich před dvěma lety postoupil do Premier League jako vítěz, ale mezi elitou skončil beznadějně poslední. K návratu mu pomohl zejména finský kanonýr Teemu Pukki, který je s 25 trefami mezi střelci druhý.

Do Premier League přímo postoupí nejlepší dva týmy, další čtyři se utkají o zbývající volné místo.

Zdroj: ČTK
Další zprávy