Foto: Tchibo vpouští "vlajkovou loď" do centra Prahy. Je dvakrát větší a láká bohatší zákazníky

Klikněte pro vstup do fotogalerie.
Tchibo otevřelo 26. dubna svou "vlajkovou prodejnu" v centru Prahy. „Místo pro ni jsme hledali od roku 2004, kdy jsme vstoupili na český trh, letos se to konečně povedlo,“ říká Milan Futera, manažer expanze Tchibo. Firmě podle něj pomohlo to, že majitelka lukrativních prostor v Havelské ulici poblíž Staroměstského náměstí je zákaznicí Tchiba a dala mu tak přednost před ostatními zájemci.
Zatímco dosavadní prodejny Tchiba v obchodních centrech zabírají většinou méně než 100 metrů čtverečních a drží se uniformního vzhledu ve stylu kostek lega, nová prodejna si mohla dovolit více. Je téměř dvojnásobná - měří 191 metrů čtverečních.
Nová prodejna má také jiné uspořádání všech tří základních částí - občerstvení, prodeje kávy a spotřebního zboží.
Právě větší prostor má být jedním z taháků, které sem mají nalákat více bohatších zákazníků, kteří se nechtějí tísnit. Hlavní cílovou skupinou nového obchodu mají být turisté. Firma do něj investovala zhruba sedm milionů korun.
Foto: Tchibo Praha
Iva Špačková Jakub Plíhal Iva Špačková, Jakub Plíhal
Aktualizováno 26. 4. 2018 13:00
"Prémiová" prodejna je jiná než dosavadní, které najdeme v obchodních centrech. Podívejte se dovnitř.
 

Právě se děje

Další zprávy