Iva Špačková
9. 2. 2018 8:07
Experti na obchod hledali v tomto týdnu v Praze odpověď na to, jak najít rovnováhu na trhu v době, kdy do všech činností pronikají chytré technologie, ale zákazník chce cítit lidský přístup k jeho potřebám. V přednáškových sálech Retail Summitu o tom hovořili moudří lidé, v předsálí se snažily zaujmout hostesky firemních stánků. Jejich stolky s kávou, brambůrky či sýry lákaly podobné množství návštěvníků jako stolky s high-tech produkty.
Brambůrky
Podobný úspěch má i slečna u brambůrků Bohemia. Po sáčcích naplněných křupavými lupínky sáhne na jejím pultu skoro každý kolemjdoucí.
Vystavené slunečnice ho přitom podprahově upozorňují na to, že brambůrky jsou smaženy pouze na slunečnicovém oleji - nikoliv na kritizovaném palmovém.