Iva Špačková
9. 2. 2018 8:07
Experti na obchod hledali v tomto týdnu v Praze odpověď na to, jak najít rovnováhu na trhu v době, kdy do všech činností pronikají chytré technologie, ale zákazník chce cítit lidský přístup k jeho potřebám. V přednáškových sálech Retail Summitu o tom hovořili moudří lidé, v předsálí se snažily zaujmout hostesky firemních stánků. Jejich stolky s kávou, brambůrky či sýry lákaly podobné množství návštěvníků jako stolky s high-tech produkty.
Základní analýza dat
Sebraná data se pak přenášejí do grafů. Obsluha systému vidí například to, kolik zákazníků navštívilo prodejnu za celý den a v jakých časech byla nejobsazenější.
Systém také ukáže, zda šipky, které naváděly zákazníky po prodejně s ohledem na jejich pohlaví, lidi nabízeným směrem skutečně zavedly.
Čísla také odhalí, kolik lidí využilo chatboty, kolik si jich stěžovalo nebo chtělo poradit a kolik lidí si v ruce podrželo konkrétní výrobky.